زمان شروع لیگ یک اعلام شد


سرویس خبر شماره: 2051427
7 جولای 1403 ساعت 19:43 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

سازمان لیگ در نظر دارد مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول را از نیمه اول شهریور ماه آغاز کند.

زمان شروع لیگ یک اعلام شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای فصل 03-1402 لیگ دسته اول فوتبال ایران 31 خردادماه به پایان رسید و تیم های خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان توانستند به لیگ دسته اول صعود کنند اما همچنان کماکان است. زمان قبل از شروع فصل جدید برای باشگاه های لیگ برتر.

سازمان لیگ در نظر دارد فصل جدید لیگ دسته اول را از 19 شهریور آغاز کند که در آن تاریخ لیگ دسته اول نخواهد بود و در آن زمان اردوی تیم ملی برای حضور در مرحله مقدماتی برگزار می شود. جام جهانی 2026

کمیته برگزاری لیگ دسته اول فوتبال ایران تاکید کرد که باشگاه‌ها در فصل جدید نمی‌توانند در زمین چمن مصنوعی میزبانی مسابقات را داشته باشند و ورزشگاه‌های شهرداری نوشهر، آستارا و مس شهربابک در شرایط فعلی نمی‌توانند مقابل تیم‌های میهمان بازی کنند. استادیوم ها

باشگاه های لیگ یک که هنوز به طور جدی به نقل و انتقالات تابستانی نپرداخته اند، منتظر اعلام سازمان لیگ برای آغاز کار و اعلام سهمیه خرید بازیکن و سقف بودجه هستند.

در ادامه با توجه به اینکه در فصل آینده لیگ دسته اول 5 تیم از استان تهران حضور خواهند داشت، دیدارهای تیم آریو در اسلامشهر برگزار می شود و چهار تیم دیگر از تهران با تساوی های مربوطه میزبان خواهند بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی