زمان منتظر هیچکس نیست، حتی عیسی…

صبح.

بیایید با داستان جیمز در The Athletic دیروز (£) درباره گابریل عیسی شروع کنیم. او گزارش می دهد که آرسنال فروش این ملی پوش برزیلی را در تابستان امسال رد نمی کند زیرا آنها به دنبال بازسازی خط دفاعی هستند، شاید به روشی متفاوت با آنچه که به دلیل تاثیر کای هاورتز تصور می کردند.

شایان ذکر است که باز بودن برای جدایی بازیکن به این معنی نیست که بازیکن ارزشمند یا مفید نیست یا نقشی برای بازی ندارد. همچنین مانند تلاش فعالانه برای به حرکت درآوردن کسی نیست، همانطور که در گذشته ای نه چندان دور در مورد افراد خاصی وجود داشته است. حتی در این صورت، خلاص شدن از شر یک بازیکن و توانایی جابجایی آنها دو چیز جداگانه است.

بنابراین، در مورد عیسی، احتمالاً این مورد وجود دارد که او دارای سطح بالایی است، هنوز نسبتاً جوان است (او در آوریل 27 ساله شد)، و به دلیل کیفیت و تجربه‌اش، سطح مناسبی از ارزش را در بازار حفظ می‌کند. اگر پیشنهادی برسد که منعکس کننده آن باشد، باشگاه کمی به آن فکر خواهد کرد. با این حال، این معیاری است برای اینکه چگونه فوتبال آنقدر سریع حرکت می کند که حتی یک نقطه بحث است.

وقتی او از من سیتی آمد، در ابتدای فصل کاملاً هیجان انگیز بود… تا اینکه به جام جهانی رفت و دچار آن مصدومیت شد. او پویایی و حرکت را به ارمغان آورد، بازی و گل‌ها را حفظ کرد (البته نه به اندازه‌ای که شما می‌خواهید) به جایگاه شماره 9 رسید، و او در هر کاری که ما انجام می‌دادیم کاملاً یکپارچه بود. او نقش بزرگی در آن شروع پرواز داشت، که ما را به چالش قهرمانی سوق داد.

سپس جراحت. جراحی او در ماه مارس برگشت، در تمام 12 بازی باقیمانده ما در لیگ برتر ظاهر شد و در این راه 5 گل به ثمر رساند. بازگشت درخشانی نیست، اما برای بازیکنی که پس از یک مصدومیت قابل توجه بازگشته است، وحشتناک نیست. با این حال، این فصل بیشتر یک مبارزه بوده است. او در مجموع 8 بازی را از دست داده است: دو بازی ابتدایی کمپین بعد از یک روش کوچک دیگر روی زانویش، سه بازی در ماه اکتبر/نوامبر (از جمله سفر خارج از خانه به نیوکاسل)، و سه بازی در ماه فوریه پس از ارائه یک گل و یک پاس گل. برد 2-1 ما در ناتینگهام فارست.

این یک بازی بود که او خودش را مجبور کرد تا در آن شرکت کند و پس از آن میکل آرتتا گفت:

زانویش مشکل داشت و همه سعی می کردند از او محافظت کنند و می گفتند بیرون نرو. اما او می گفت “من می خواهم آنجا باشم و می خواهم به تیم کمک کنم تا بازی را ببرم”. وقتی این ذهنیت را داشته باشید، اتفاقات خوبی قرار است بیفتد. من واقعا از او راضی هستم.

بنابراین، منطقی است که اشاره کنیم، او در حال مبارزه با برخی مشکلات درد / تناسب اندام است. او در مجموع در این فصل لیگ برتر 24 بازی (17 بازی شروع) با 4 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است. به عبارتی صرفاً محصول نهایی، بازگشت خوبی نیست و سؤالات در مورد اتمام و تصمیم گیری او در یک سوم پایانی نسبتاً رایج بوده است. در لیگ قهرمانان اروپا، او در 8 بازی 4 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند.

بنابراین، در حالی که می‌توانم درک کنم که آرسنال برای پیشنهاد درست آماده است – و این موقعیت ممکن است با نگرانی در مورد اینکه چگونه مسائل تناسب اندام ممکن است بخشی از معادله باشد و چگونه ممکن است بر او تأثیر بگذارد، آگاه شود – او همچنین بازیکنی است که من می‌توانم باشم. بیش از خوشحالی از نگه داشتن در اطراف. اگر موقعیت او به‌عنوان یک بازیکن استارت‌آمیز جایگاهی است که واقعاً باید برای آن بجنگد، او دقیقاً همان سطحی از بازیکنان تیم است که اگر می‌خواهید واقعاً رقابتی باشید، به آن نیاز دارید.

تطبیق پذیری او بسیار مفید است، او در صورت نیاز می تواند در هر دو موقعیت گسترده بازی کند و این کار را در این فصل به خوبی انجام داده است. او در برد 1-0 ما مقابل من سیتی در خانه جانشین بوکایو ساکا شد و در تساوی 0-0 در اتحاد یک عملکرد دفاعی تروا در سمت چپ داشت و پوششی واقعی برای یاکوب کیویور در دفاع چپ ایجاد کرد. او همچنین برای بازگرداندن ما به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرن مونیخ بسیار مهم بود، و اگرچه در دو بازی آنطور که ما می‌خواستیم به پایان نرسید، تجربه او در اروپا چیزی نیست که ما نباید آن را ساده بگیریم.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که وقتی صحبت از خروج بازیکنان از آرسنال در تابستان می شود، افراد زیادی هستند که در مورد آینده خود علامت سوال دارند، که عیسی احساس می کند اولویت بالایی ندارد. باید در مورد ادی نکتیا (که در صورت فروش فوروارد چه کسی بدیهی ترین جدایی خواهد بود)، ریس نلسون، امیل اسمیت رو، فابیو ویرا، آرون رمزدیل و توماس پارتی تصمیم گیری کرد. بازیکنان قرضی مانند آلبرت سامبی لوکونگا، کیران تیرنی و نونو تاوارس. نه به بازیکنانی که در پایان قراردادشان در سدریک و محمد النی ترک خواهند شد. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و شما واقعاً می توانید انجام دهید. در این زمینه، من فکر می‌کنم عیسی اولویت پایینی دارد، اما وقتی به کسی فکر می‌کنید که ممکن است هزینه خوبی داشته باشد، او از این نظر نزدیک به بالای لیست است.

من همچنین فکر می‌کنم، با توجه به روندی که این فصل پیش رفته است، باید در مورد اولکساندر زینچنکو نیز تصمیمی گرفته شود، و این نیز به شما نشان می‌دهد که می‌توانید طعم ماه باشید و زمان زیادی بعد از آن سهام شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. هم او و هم عیسی برای پیشرفت این تیم بسیار مهم بودند و حالا هر دو می‌توانستند ترک کنند. نمی‌دانم این نشان‌دهنده سرعت پیشرفت تیم آرتتا است یا بیشتر از خود افراد. احتمالاً کمی از ستون A، کمی از ستون B، اما نادیده گرفتن سهم مثبت آنها در طرح بزرگ چیزها اشتباه است.

اما زمانی که به تیم و نقش‌های خاص آن‌ها فکر می‌کنید، این نیز اشتباه است که واقعیت وضعیت فعلی آنها را نبینید. همانطور که اخیراً بارها گفته ام، فکر می کنم یک دفاع چپ “مناسب” بخش مهمی از تجارت تابستان امسال است. روی کاغذ، با توجه به سابقه و تجربه‌اش، می‌توان از زینچنکو به عنوان بازیکن خط میانی استفاده کرد، اما آرتتا هرگز تمایلی به این کار نشان نداده است. من فکر می کنم او می تواند در زمین لرزان تر از عیسی باشد.

این واقعاً تابستان جالبی خواهد بود. گاهی اوقات واقعاً واضح است که یک باشگاه قرار است چه کاری انجام دهد، گاهی اوقات کمی مبهم‌تر است، و من احساس می‌کنم این بار در اینجا هستیم. یک فوروارد؟ بله، اما چه نوع؟ هافبک؟ قطعا، اما چه مشخصاتی؟ یک مدافع، یک دروازه بان؟ به احتمال زیاد، اما ما هیچ ایده ای نداریم.

دیدن اینکه چگونه بازی می کند جذاب خواهد بود. در نهایت در مورد عیسی، او از فرار از کوپا آمریکا صحبت کرده است تا مطمئن شود که با بدن خود کار درست را انجام می دهد، تا مطمئن شود که مصدومیتی ندارد (شاید با جراحی بیشتر) و وقتی دوباره آماده شد بهترین کار را انجام دهد. من واقعاً او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم، فکر می کنم او ویژگی هایی دارد که اگر بتواند به سطح قابل اعتمادی از آمادگی جسمانی برگردد برای ما واقعا مفید خواهد بود، بنابراین اگر او بماند خوشحال می شوم. مثل همیشه، بازار تا حدودی دیکته خواهد کرد که چه اتفاقی بیفتد، پس بیایید ببینیم.

درست است، فعلاً آن را آنجا می گذارم. مردم خوبی داشته باشید

https://arseblog.com/2024/05/time-waits-for-no-man-not-even-jesus/ منبع: