زنان لیورپول به انتظار 63 روزه برای قهرمانی در لیگ پایان دادند – با 2 گل در 3 دقیقه – لیورپول اف سی

این دومین بازی متوالی است که لیورپول دو بار موفق به گلزنی شده و در چهار بازی قبلی که به تاریخ 7 دسامبر بازمی‌گردد موفق به گلزنی نشده است.

WSL (11)، پرنتون پارک
5 فوریه 2023

BIRKENHEAD، انگلستان - یکشنبه، 5 فوریه 2023: میسی بو کرنز (R) از لیورپول در جریان بازی سوپر لیگ زنان FA زنان بین لیورپول اف سی زنان و ریدینگ اف سی زنان در پرنتون پارک گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

نتیجه، لیورپول را به رده هشتم منتقل می‌کند، با هشت امتیاز اختلاف نسبت به لستر در جایگاه سقوط – اتاق تنفسی که مسلم تلقی نمی‌شود، زیرا روباه‌ها حریف بعدی آنها هستند.


و 1-0 به سرعت 2-0 شد. پس از اینکه مگان کمپبل با یک پرتاب طولانی در محوطه جریمه حرکت را به حرکت درآورد، Ceri Holland در پست عقب هشدار داد تا به راحتی تبدیل شود.

تماشاگران خانگی در پرنتون پارک مجبور بودند تا نیمه دوم منتظر بمانند تا دلیلی برای جشن گرفتن داشته باشند، اما مانند اتوبوس، دو نفر به یکباره آمدند تا لیورپول را روی صندلی راننده نشان دهند.

بازیکن مسابقه: سري هلند

زنان لیورپول با زدن دو گل بی پاسخ فراتر از ردینگ، اولین برد خود را در لیگ از اوایل دسامبر به دست آوردند و از تنها نقطه سقوط فاصله گرفتند.

لیورپول زنان 2-0 ردینگ

تسکین پس از شروع بسیار بهبود یافته در 45 دوم، با قرمزها در نیمه اول بدون آزمایش واقعی ژاکلین برنز در دروازه ردینگ آشکار شد.

BIRKENHEAD، انگلستان - یکشنبه، 5 فوریه 2023: سری هالند (R سوم) از لیورپول در جریان بازی سوپر لیگ زنان FA زنان بین لیورپول اف سی زنان و ریدینگ اف سی زنان در پرنتون پارک گل دوم را به ثمر رساند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

تقریباً مانند تیم یورگن کلوپ، تیم زنان بدون پیروزی در سال 2023 با ردینگ یازدهم به مصاف خود رفتند. اما آنها برخلاف مردان این پوسیدگی را متوقف کردند.

زیربناهای استفاده نشده: کامینگز، کربی، روب، رابرتز، هامفری، سیلکاک

تیم بیرد به راحتی بازی را دید و اولین سه امتیاز لیگ خود را پس از دیدار با وستهام در 4 دسامبر به دست آورد.

میسی بو کرنز درست بعد از یک ساعت بازی را 1-0 کرد و در محوطه جریمه حاضر به تسلیم نشدن نشد و توپ را با ضربه ای به تور دروازه فرو برد، زیرا پایش را از دست داد.

اهداف: کرنز 62، هلند 65 دقیقه


زنان لیورپول: قوانین؛ کویویستو، کمبل، ماتیوس، بونر، هیندز، هالند، ناگانو، کرنز (تیلور 86 دقیقه)، لاولی (دانیلز 75 دقیقه)، استنگل (لاندگارد 90 دقیقه)

برای اولین بار در شش بازی، شاگردان مت بیرد در یک جدال حساس در سوپرلیگ زنان در پایان یک امتیاز پیروز شدند.

بازی بعدی: لستر (H) – WSL – یکشنبه، 12 فوریه، ساعت 14 (GMT)

https://www.thisisanfield.com/2023/02/liverpool-women-end-63-day-wait-for-league-win-with-2-goals-in-3-minutes/ منبع: