زنده کردن خاطرات سوبله، چوبله کرمان! (عکس)

سکوی شیشه ای ورزشگاه باهنر کرمان فضای خاطره انگیزی را برای هواداران استقلال زنده کرده است.

زنده کردن خاطرات سوبله، چوبله کرمان!  (عکس)


سرویس خبر شماره: 1851520
11 نوامبر 1401 @ 17:39 |
1.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بهترین خاطره استقلالی ها از آن دوران، پیروزی در 4 دربی متوالی مقابل پرسپولیس است که علاوه بر ایجاد نماد “4” برای بازیکنان استقلال، باعث شد تا لقب “پرویز سوبله، چوبله” به مظلومی برسد و اتفاقات خاصی رخ دهد. .

امروز این 4 نفر در کنار هم در ورزشگاه باهنر کرمان دیده شدند. این در حالی است که نظری جویباری تا کنون پست رسمی در باشگاه استقلال ندارد اما به نظر می رسد در روزهای آینده به کادر مدیریتی استقلال اضافه شود تا تعداد دوستان قدیمی این باشگاه دوباره جمع شوند.

این قاب چهار نفره خاطرات خوشی را برای هواداران استقلال زنده می کند. در حدود سال های 1368 تا 1370 و در دوره مدیریت علی فتح الله زاده، سه نفر دیگر نیز با وی همکاری داشتند. پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود و علی نظری جویباری به عنوان سرپرست این تیم روی نیمکت نشست. امیری هم مثل امروز به عنوان نایب رئیس باشگاه استقلال فعالیت می کرد.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از اتفاقات ویژه دیدار استقلال و نساجی، دیدار چهره هایی بود که خاطرات خوبی را در گذشته برای آبی ها رقم زد. علی فتح الله زاده مدیرعامل، پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره، علی امیری نایب رئیس باشگاه و علی نظری جویباری چهارشنبه شب از روی سکوهای شیشه ای در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به همراه نساجی این دیدار را تماشا کردند.