زنده: 45 دقیقه تا افتخار تیم ملی در بازی مرگ یا زندگی

در دقیقه 65 بازی موقعیت عالی گلزنی برای ملی پوشان به وجود آمد که ضربه صفر پس از کم شدن سحرخائزان به دستان دروازه بان افتاد.
در دقیقه 67 استرالیا گل پنجم را وارد دروازه قطر کرد تا صعود این تیم به مرحله بعد قطعی شود.

1829619

در نیمه اول تیم ملی با یک گل ویتنام را شکست داد و در رده دوم جدول قرار گرفت و استرالیا با برتری پرگل مقابل قطر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

قطر در دقیقه 80 گل هفتم استرالیا را به ثمر رساند.

در حرکتی دیدنی امیررضا اسلام طلب در دقیقه 75 سعید سحرخائزان با یک ضربه دقیق یک کپی از گل ویتنام را برای این تیم به ثمر رساند تا در حالی که استرالیا گل ششم را به ثمر رسانده بود، ایران دو بر یک حریف خود را شکست داد و در آستانه صعود بود. 🔥 🔥

دفع فوق العاده ادیب زارعی در دقیقه 84 مانع از گلزنی ویتنام شد.❌❌



مجله اخبار فوتبال داخلی در ادامه آخرین رویدادها و فرصت های تبلیغاتی این گروه را بر اساس نتایج زنده مرور خواهیم کرد.

بر اساس قوانین مسابقات در خصوص اولویت بازی های رودررو و احتمال سه تیم با شش امتیاز در پایان بازی های امروز، نقش تعیین کننده تفاضل گل ایران را بالاتر از ویتنام در رده دوم قرار می دهد.

ادیب زارعی، میلاد کر، محمدامین حزباوی، امین پیل علی، مرصاد سیفی، علیرضا عنایت زاده، مجتبی فخریان، علیرضا صفری، دانیال ایری، سعید سحرخیزان و حسین حاجی زاده.


سرویس خبر شماره: 1894483
16 مارس 1401 در 03:16 ب.ظ
13.5 هزار |

0نقطه نظر

سه امتیاز برای صعود داریم

در دیگر بازی این مرحله استرالیا به مصاف قطر رفت و جالب اینجاست که هر چهار تیم قبل از شروع بازی ها شانس صعود به دور بعد را داشتند اما با توجه به نتایج شکل گرفته در نیمه اول حذف قطر قطعی است و رقابت برای صعود بین ایران و استرالیا و ویتنام خواهد بود.

1829616

کادر فنی جوانان فوتبال ایران ترکیب زیر را برای این دیدار حساس در نظر گرفت:

در حالی که تیم ملی با یک گل از ویتنام پیش افتاد، ون کانگ دروازه زارع را باز کرد تا نتیجه 1-1 به تساوی برسد. ایران برای پیشروی باید در مقابل حریف خود پیروز شود.

1829613

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام رفت و با یک گل از این تیم پیش افتاد.

تا دقیقه 60 نتیجه بازی ایران و ویتنام یک بر یک بود و استرالیا 4 بر یک قطر را شکست داد. با این نتایج ویتنام و استرالیا به دور بعد صعود خواهند کرد.

1829614
1829615

تیم ملی نوجوانان ایران در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل ویتنام از گروه خود خارج خواهد شد.

زنده: 45 دقیقه تا افتخار تیم ملی در بازی مرگ یا زندگی