زندگی خوب از طارمی و یک زوج برزیلی

* پیروزی طارمی مقابل دفریرا دستاوردهای تیمی و فردی زیادی داشت. با این سه امتیاز، پورتو با 67 امتیاز از 25 بازی در صدر جدول است و شش امتیاز کمتر از اسپورتینگ دارد تا در 9 هفته مانده به پایان فصل، مدعی اصلی قهرمانی باقی بماند.

* 38 دقیقه: روی یک حرکت عمقی، طارمی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با حرکت عرضی خود به سمت دروازه و خروج دروازه بان، مهاجم ایرانی این فرصت را پیدا کرد تا توپ را در دروازه خالی به اوانلسون ارسال کند. فرصتی که طارمی و اوانیلسون از آن استفاده کردند و از پاس مهدی لذت بردند و گل دوم پورتو را در بازی امشب به ثمر رساندند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان بازی پورتو مقابل پاکوش دفیرا، دوربین شبکه ورزش پرتغال به سرعت مهدی طارمی را از میان جمعیت از روی نیمکت آبی پوشان مهمان گرفت. طارمی با همان چهره بی دغدغه و شاد و در حالی که لباس گرمی به تن داشت با بازیکنان دست داد و به سمت مرکز زمین رفت تا آیین تشکر از هواداران پورتو را اجرا کند.
او در این دیدار با دو پاس گل و یک گل نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت و البته نباید از اوانیلسون غافل شد که با زدن دو گل و البته یک پاس گل، جایزه ارزشمندترین بازیکن را از آن خود کرد. در زمینه

طارمی در بازی امروز همان نقشی را داشت که با جدایی لوئیز دیاز از تیم پرتغالی به دست آورد. بازیکن با گرین کارت از هر طرف نفوذ می کند و می تواند همزمان در محوطه جریمه آفتاب بگیرد. کاری که او و اوانیلسون بارها و بارها برای پورتو انجام می دهند. جالب اینجاست که این برزیلی بلندقد و هماهنگی او با مهدی یادآور زوج درخشان سردار طارمی است.

* از طرفی مهدی با گل ها و پاس گل هایی که در این بازی به ثمر رساند توانست در فصل جاری لیگ پرتغال هم در دو گل و هم در پاس گل ها و پاس شماره 10 را به اصطلاح دوبل کند. او با 13 گل و 11 پاس گل، تاثیرگذارترین بازیکن پورتو در لیگ است و امید زیادی برای کسب اولین قهرمانی خود در لیگ برتر پرتغال در پایان فصل دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این دو دوست دارند با هم بازی کنند. خوب است آمار آخرین دیدارشان را مرور کنیم: طارمی یک گل و دو پاس گل، اوانسون دو گل و یک پاس گل!

* 17 دقیقه: پاس گل پیش، پورتو 1-0 دفریرا: طارمی در حالی که نتوانست دروازه بان را دریبل بزند، با خروج دروازه بان خیلی سریع و بدون اتلاف وقت توپ را به وندل رساند تا او با ارسال دقیق از روی دروازه عبور کند. برای گل

مهدی طارمی با 15 پاس گل بهترین پاس گل این فصل و پورتو صدرنشین لیگ فوتبال پرتغال

* دقیقه 59: این بار نوبت اوانیلسون بود که هدایای طارمی را جبران کند. در حالی که اوانیلسون با یک شوت به سمت دروازه شانس هت تریک خود را داشت، این بازیکن به تنهایی از طارمی با دروازه بان حریف عبور کرد. لژیونر ایرانی پورتو که این روزها موقعیت های کمتری را از دست می دهد نیز از این فرصت استفاده کرد و با ضربه پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد. بعد از این گل خوشحالی مهدی هم جالب بود. جایی که او دستانش را به سمت هواداران پورتو دراز کرد که انگار می خواهد آنها را در آغوش بگیرد.

* دقیقه 52: طارمی این بار توانست با یک ضربه سر محکم در محوطه جریمه موقعیت بگیرد و اونیلسون را با دروازه بان تک به تک کند تا مهاجم برزیلی و پورتو جوان گل دوم خود را به ثمر برساند.

خلاصه ای از عملکرد زوج رویایی جدید پورتو در بازی امشب:

* طارمی در 13 بازی اخیر خود برای پورتو و تیم ملی 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است تا بهترین روزهای دوران حرفه ای خود را تجربه کند.


سرویس خبر شماره: 1814090 |
15 مارس 1400 در 23:55 |
24,822 امتیاز خبر|

3نظرات

چهار گل و ادامه برتری پورتو

* مهاجم پورتو بوشهری تا به اینجای فصل در 36 بازی مجموعا 17 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل داده است که با توجه به شانس درخشش مقابل لیون در لیگ اروپا می تواند شانس بیشتری برای حضور در تیم های بزرگ اروپایی داشته باشد. پیش افزایش

* اوانیلسون که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد، از هم تیمی هایش و به ویژه طارمی بابت دو پاس گلی که به او داد تشکر کرد.