زنوزی به جز تراکتورسازی باشگاه دیگری نیز دارد


سرویس خبر شماره: 1822213 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 10:39 |
5,851 |

0نظرات

شکایت جدید از نیمه مالک خودروسازی؛

پاسخ به این سوال که مالک فعلی باشگاه ماشین سازی کیست از سوی قربانی داده شد اما وی در یک برنامه استراحت اعلام کرد که برای حل مشکل باشگاه با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان دیدار خواهد کرد. مسئله. مقتول در بخشی از این برنامه با ایوب بهتاج، رئیس سابق ورزش و جوانان استان که در دوران ریاست جمهوری خود هرگز از قبول ملک خودداری نکرده بود، درگیر شد. بهتاج و قربانی بارها یکدیگر را به دروغگویی متهم کرده و اتهامات مهمی را مطرح کردند. تکرار سوال بهتاج مبنی بر اینکه چرا هرگز مجوز مالکیت او صادر نشد تناقض دیگری بود که در نهایت به این پاسخ درست منجر شد که روی کاغذ و رسما مالکیت ماشین سازی همچنان به نام محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما مقتول بنا به درخواست خود و با تایید شورای فوتبال به عنوان مالک کارخانه خودروسازی از بهار سال گذشته کار خود را آغاز کرد. سقوط به لیگ 1 و نتایج شرم آور در آن لیگ، این خودروساز را برای دومین فصل متوالی به رده پایین تر رساند. این تیم در فصلی که هنوز به پایان نرسیده بود با مجموعه ای از اتفاقات و حواشی عجیب روبرو شد. قربانی شب گذشته در برنامه توقف اینترنتی اظهاراتی مبنی بر تایید ادعای ورزش 3 مبنی بر مالکیت باشگاه ماشین سازی داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 19 بهمن سال گذشته در گزارشی با عنوان شگفت انگیز و مبهم؛ این خودرو متعلق به کیست؟ به وضعیت باورنکردنی قدیمی ترین باشگاه شمال غرب کشور پرداخته ایم. بر اساس این گزارش، یونس قربانی مفاد این تفاهم نامه را که به امضای رئیس اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی (بهتاج) نرسیده بود، اجرا نکرد. در این یادداشت مهلتی 45 روزه برای قربانی تعیین شده بود، مهلتی که هرگز رعایت نشد.

یونس قربانی در اظهاراتی جدید تایید کرد که مالکیت باشگاه ماشین سازی هرگز به طور کامل به او واگذار نشده است.

مقتول در سخنان شب گذشته خود به صراحت اعلام کرد که فعلاً به طور رسمی مالکیت باشگاه ماشین سازی همچنان به نام محمدرضا زنوزی است. او البته مدعی شد که تایید نامه اش به سازمان لیگ از سوی شورای فوتبال صادر شده است. قربانی که در جریان انتقال مجدد باشگاه به منزل صلح بان ایرانی (به پایان نرسید) بارها در اظهاراتی متناقض مدعی شد که از تاریخ 24/8/1300 تاکنون در تصمیمات باشگاه دخالتی نداشته است. البته او در همین برنامه چندین بار از اقدامات خود در خودروسازی بعد از آن تاریخ صحبت کرد! معامله اخیر با اسپانسر جدید معامله ای بود که به شدت با ادعای قربانی مغایرت داشت.