زنگ خطر استقلال، پول استراماچونی مانده است!

باشگاه استقلال که در تلاش برای پرداخت بدهی استراماچونی است، به نظر می رسد آن روزها انتظار مهار بازیکنان را داشته باشد اما ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با فولاد گفت:امروز همه نگاه ها به پرداخت بدهی استراماچونی است، اما من و بازیکنان حق داریم نسبت به تعهدات باشگاه حساس باشیم و انتظار داشته باشیم که باشگاه مطالبات را پرداخت کند.» جالب اینجاست که طبق اخبار رسیده باشگاه استقلال هنوز موفق به پرداخت بدهی استراماچونی نشده است! زنگ خطر برای این تیم به صدا درآمده است و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی به سر می بریم، به نظر می رسد پرداخت بدهی استراماچونی به تاخیر بیفتد و در صورت عدم پرداخت به موقع این بدهی، کمترین امکان برای آبی پوشان وجود دارد. حذف مجوز حرفه ای توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و بار دیگر آبی ها فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهند!

1830106

بازیکنان استقلال با توجه به نتایج خوب در لیگ برتر و جام حذفی پیش از عید انتظار داشتند معوقات خود و درصدی از قرارداد خود را دریافت کنند اما دست خالی به خانه بازگشتند و جالبتر اینکه باشگاه از آنها خواسته اعتراض کنند. ناراحتی از مشکلات مالی در فضای مالی! این موضوع می تواند چالش های جدیدی را در مسیر آبی پوشان ایجاد کند که مطمئنا تیمی را که به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر هستند و در جام حذفی نیز با قرعه خوبی مواجه شدند، با مشکل مواجه خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1896859
01 فروردین 1402 @ 12:37 |
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اگرچه استقلال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی قهرمان است اما شرایط مالی این تیم اصلا خوب نیست.

زنگ خطر استقلال، پول استراماچونی مانده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پی تداوم مشکلات مالی در استقلال، سرانجام ریکاردو ساپینتو سکوت خود را شکست و انگشت اتهام را به سمت مشکلات مالی تیمش در پایان بازی با فولاد گرفت. پس از این بازی، برخی از بازیکنان استقلال داستان واقعی صحبت های ریکاردو ساپینتو را منتشر کردند و در نهایت باشگاه استقلال با علم به اینکه بازیکنان استقلال تحت تاثیر عارف غلامی هستند، این بازیکن را جریمه کردند و این جمله دفاع همه جانبه سرمربی را برانگیخت و بازیکنان استقلال عارف غلامی شدند!