زنگ خطر بحران استقلال/ دردسر بزرگی که دیگر شیرین نیست!

حالا فکر نیمکت نشینی آن بازیکن استقلال می تواند اوضاع را بدتر کند. بنابراین بعید نیست این موضوع خط دفاع استقلال را دچار بحران کند که سرمربی پرتغالی استقلال را هم به دردسر بیاندازد.. مشکلی که دیگر شیرین نیست!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

زنگ خطر بحران استقلال/ دردسر بزرگی که دیگر شیرین نیست!

با توجه به حساسیت بازی های لیگ برتر و از سوی دیگر نگاه ویژه کارلوس کی روش به تیم های لیگ برتری به ویژه تیم هایی مانند استقلال، قطعا شرایطی را ایجاد می کند که بازیکنان مدعی پوشیدن پیراهن اصلی لیگ برتر، استقلالی ها دوست دارند در بازی اصلی حضور داشته باشند. به صف شدن. برای دیدن کادر فنی تیم ملی فوتبال به میدان رفت.

اما از سوی دیگر درخشش ابوالفضل جلالی در اردوی تیم ملی و بازگشت صالح حردانی به خط دفاعی و همچنین حضور کوین یاماگا که در اولین بازی های این فصل در پست دفاع راست به میدان رفت. ، همه باعث ترافیک سنگین در خط دفاعی این تیم شد.

در روزهای اخیر محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی با حضور درخشان خود در تمرینات استقلال نشان دادند که آماده حضور در ترکیب اصلی تیم استقلال هستند.

باید قبول کرد زمان کمی تا جام جهانی باقی مانده و در هفته های آینده لیگ برتر حضور در ترکیب می تواند تضمین کننده حضور بازیکنان در جام جهانی باشد. 2022 قطری بودن در عین حال خیلی ها معتقد بودند عارف غلامی یکی از بازیکنانی است که می تواند پیراهن تیم ملی را بپوشد و دعوت نشدن او به اردوی اخیر تیم ملی هم تعجب بسیاری را برانگیخت.

اگرچه سیاوش یزدانی به دلیل سرماخوردگی یکی دو روز در تمرینات غیبت داشت، اما این بازیکن که خواهان پوشیدن پیراهن تیم ملی نیز است، توانست در تمرینات روزهای قبل و بعد حضور یابد.

از سوی دیگر محمدحسین مرادمند مدافع همیشگی استقلال در فصل گذشته نیز این روزها با قدرت تمرین می کند و برای حضور در مسابقات آماده می شود. آمادگی بالای این دو مدافع میانی استقلال در شرایطی برای این تیم حیاتی است که عارف غلامی و رافائل سیلوا دو مدافع اصلی استقلال در 6 بازی اخیر بوده اند و بعید است سرمربی پرتغالی استقلال بخواهد خط دفاعی را تغییر دهد. ترکیب تیمش!