زنگ خطر برای داوران لیگ برتر به صدا درآمده است


سرویس خبر شماره: 2020365
21 مه 1403 ساعت 4:50 ب.ظ.
2.9 هزار |

دهنقطه نظر

پنج نام جدید در بالاترین سطح داوری ایران؛

در هفته های اخیر چند نام جدید به جامعه داوری لیگ برتر اضافه شده است که می تواند زنگ خطر بزرگی برای داوران باتجربه باشد.

زنگ خطر برای داوران لیگ برتر به صدا درآمده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ برتر ایران با نزدیک شدن به هفته های گذشته به اوج حساسیت خود رسیده است و بدون شک با نبود VAR یا سیستم داوری ویدیویی، تصمیمات داوران تاثیرگذار خواهد بود. تاثیر زیادی روی نتایج بازی با نگاهی اجمالی به عملکرد داوران در هفته های اخیر متوجه می شویم که استفاده از داوران با تجربه در مسابقات حساس رواج بیشتری پیدا کرده و به نظر می رسد خداداد افشاریان در این موضوع از توصیه های همکارانش بیشتر استفاده می کند.

مثلث متشکل از خداداد افشاریان، دانیال مرادی و هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون که زمانی رئیس کمیسیون داوران بود، سر و صدای اعتراض تیم ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، اما در این میان، بسیار خوب کار انجام شده توسط بخش داوری استفاده از داوران جوان و آینده دار در مسابقات لیگ برتر است. داوران جوانی که در لیگ یک بهترین نتایج را کسب کردند و در هفته های اخیر به عنوان داور چهارم به لیگ برتر اضافه شدند.

در هفته های گذشته علی سام، کیوان علیمحمدی و پوریا افشاریان و در هفته بیست و هفتم دو داور جوان تحصیل کرده به نام های امیر شریفی در دیدار شمس آذر و ملوان و حسین امیدی در ذوب آهن و پیکان. ، به جمع داوران لیگ برتر اضافه شده اند که قطعا زنگ خطری برای جایگزینی داوران باتجربه ای است که برخی از آنها عملکرد قابل قبولی ارائه نکرده اند.

مجله اخبار فوتبال داخلی