زنگ خطر حسین زاده شهرخودرو برای استقلال

حسین زاده که در نیم فصل از ویستاتوربین به شهر خودرو پیوست، توانست در این تیم نقش گلزن و گلزن را نیز ایفا کند و مدعی است می تواند مقابل استقلال حریف را غافلگیر کند: 5 بازی حساس داریم. و ما به هیچ تیمی نگاه نمی کنیم. ما محکوم به نتیجه هستیم و قطعا تلاش می کنیم با توجه به انگیزه هایمان بهترین نمایش شهر خودرو را در زمینی برابر استقلال به نمایش بگذاریم. کسب امتیاز در این بازی می تواند شانس ما را برای بقا به حداکثر برساند و ما این شانس را از دست نمی دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مرتضی حسین زاده هافبک فنی و گلزن شهرخودرو یکی از امیدهای این تیم در جدال با استقلال است. وی درباره وضعیت تیمش در آستانه این بازی گفت: از نظر روحی در شرایط خوبی هستیم و بازیکنان با نهایت انگیزه برای این مبارزه آماده هستند. ما از خط پایه خسته شده ایم و به خوبی از اهمیت این بازی آگاه هستیم.


سرویس خبر شماره: 1823036 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 10:16 |
1,014 امتیاز خبر|

0نظرات

این موضع شایسته ما نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهر خودرو این هفته باید در نبردی سخت و حساس به دنبال آخرین شانس بقا مقابل استقلال باشد. نماینده مشهد که در طول فصل در انتهای جدول قرار داشت، در هفته های اخیر توانسته نتایج امیدوارکننده ای برای ادامه بقا کسب کند و باید دید مقابل استقلال چه نتایجی کسب خواهد کرد. .

وی ادامه داد: قطعا پتانسیل شهر خودرو به حدی است که این جایگاه شایسته این تیم نیست. ما هرگز ناامید نشده ایم و سعی کرده ایم در هر بازی، هر کجا که هستیم، نتیجه بگیریم. ما چهار هفته است که شکست نخورده ایم و اگر به نتایج ما نگاه کنید، عملکرد خوبی داشتیم. ما باید به عقب برسیم و اکنون شانس زیادی برای زنده ماندن داریم.

هافبک فنی شهر خودرو می گوید این تیم علیرغم شکست در تلاش است تا بهترین عملکرد خود را مقابل استقلال نشان دهد.