زنگ خطر گرت بیل برای کی روش و تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز شب گذشته بدشانس بود که مقابل لهستان گلزنی نکرد. وینگر 33 ساله لس آنجلس اف سی که زمانی به عنوان گران ترین فوتبالیست جهان شناخته می شد، با وجود بازی در لیگ MLS آمریکا همچنان در بهترین فرم قرار دارد.
وینگر سابق رئال مادرید که در نهایت پس از انتقال قرضی به تاتنهام به طور دائم به باشگاه لس آنجلس پیوست، شب گذشته در آخرین مرحله گروهی لیگ ملت های ولز عملکرد قابل قبولی مقابل لهستان داشت و اگر از او پیشی نمی گرفت. بدشانسی، او در دقیقه 90 کاردیف سیتی را شکست می داد. بازی منفجر شد.
در حالی که لهستان با یک گل از میزبان پیش بود، پاس عرضی سوربا توماس روی سر بیل قرار گرفت و ضربه سر چرخان این بازیکن که کمتر از یک شوت نداشت، با بدشانسی به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا ژچنی نفس راحتی بکشد.

گرت بیل با وجود اینکه فاصله زیادی با رده های بالای فوتبال اروپا دارد، اما عملکرد او مقابل لهستان بار دیگر ثابت کرد که این ستاره ولزی دنیای فوتبال همچنان خطرناک ترین بازیکن تیم ملی کشورش و در جام جهانی به عنوان یکی از ولزها محسوب می شود. “تهدیدهای جدی دروازه تیم. تیم ملی ایران محسوب می شود. باید دید کارلوس کی روش برای متوقف کردن این بازیکن که یک سال رویایی را پشت سر گذاشت و پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد، چه تدابیری اتخاذ خواهد کرد.” هدفش صعود کشورش به جام جهانی



مجله اخبار فوتبال داخلی

فوق ستاره سابق فوتبال جهان همچنان به عنوان یک خطر بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی تلقی می شود.

زنگ خطر گرت بیل برای کی روش و تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1845308
04 مهر 1401 ساعت 12:08 |
44.6 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

او همچنان خطرناک ترین بازیکن ولز است