زهیقی: کمتر تیمی مثل شمس آذر در دنیا وجود دارد!

اگر به فوتبال قزوین نگاه کنید، شاید بازیکنانش رزومه بالایی نداشته باشند. به جز من، علیرضا جهانبخش و روح الله بیگدالی، سیفی، عطایی، مجید رضایی و امید رودباریان چهره های منحصر به فردی در کشور بودند و چنین تجربه ای نداشتند، اما امسال سعی کردیم نام قزوین را ارتقا دهیم که باعث افتخار است. ما ما به عنوان یک شهروند قزوینی امید زیادی به هم تیمی هایمان داریم که امسال با هدایت آقای صادق افشار در سطح لیگ یک خوب درخشیده اند. این ظرفیت ایجاد شده تا در آینده نزدیک بتوانیم افراد بهتر و جوانان شایسته تری را به تیم اضافه کنیم. معتقدم تمام بازیکنانی که دارم می توانند در سطح لیگ برتر بازی کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* با اردوی خوبی آماده شدیم

باید خداوند متعال را به خاطر همه لطفی که در حق من، تیم و بازیکنان شایسته ما داشته، شکر کنم. ما برای تلاش هایمان مزد دریافت می کنیم. بعد از بازی های نیم فصل سعی کردیم با یک اردوی خوب، از نظر روحی و روانی جوانان را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. چون مسابقات در نیم فصل دوم واقعا سخت است.

* درود به داور

در کلاس های مربیگری باز هم لطف خداوند شامل حال ما شد و در تمامی کلاس ها به کلاس های زیر معرفی شدم و جزو شاگردان خوب بودم. اساتید عزیزمان به ترتیب آقایان میرزاده، پیروانی و دستیار آقای پیروانی و در کلاس الف در خدمت آقایان اقبالی و امیری بودیم و در این فضا از این عزیزان بسیار آموختیم و تشکر می کنیم. خدایا امروز به جایگاهی رسیده ایم که اگر خداوند به ما انسان با استعدادی داده بود شرمنده عزیزانی که به ما اعتماد کردند نبودیم. مدیریت و سرمربی در جایگاه خود استرس و فشار دارند. اما مهم این است که سعی کنید کار خود را به درستی انجام دهید. باورتان نمی شود من در 24 ساعت فقط 6 ساعت خوابیدم. یا ادامه را مطالعه می کنم تا به بازیکنانم غذا بدهم یا تیم های حریف را آنالیز می کنم تا امتیازهای خوبی کسب کنیم.

از فصل گذشته که تیم را وارد شرایط بحرانی کردیم، به دنبال اهداف بسیار بزرگی بودیم. در آن زمان طرحی از اهداف باشگاه داشتم که حفظ تیم در کوتاه مدت، در میان مدت که پایان فصل گذشته بود، حفظ موقعیت خوب در میانه جدول بود. اگر همه چیز را می بردیم ششم، هفتم می شدیم و نهم می شدیم و امسال فکر می کنم به لیگ صعود کنیم. برترین ها، شاید در تاریخ فوتبال ایران یا حتی لیگ های اروپایی، تیمی کمتر از 10 ماه از زمانی که تیم فصل گذشته را از جایگاه شانزدهم که کاندیدای سقوط تا به امروز با اختلاف 10 امتیازی است، گرفتیم، مدعی است. ترویج. این امر بدون حمایت مالکین محترم، مدیرکل جوان جناب آقای زندی، قائم مقام آقای خواجه گیری، مدیران فنی آقایان رضایی و حمیداوی و همچنین کادر فنی عزیز و گرانقدر و در نهایت امکان پذیر نبود. تلاش کودکان بسیار با اخلاق و افرادی که به تیم خود انرژی می دهند. از روزی که بازیکن جذب کردیم سعی کردیم بچه ها کمترین حاشیه را داشته باشند و به دنبال پیشرفت بودند، امروز هم در رختکن گفتند که اگر اینجا هستیم دلیل اصلی این است که در کارهای تاکتیکی متحد هستیم.

* من از شاگردان خوب کلاس بودم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید دخی در دومین تجربه سرمربیگری خود، موفق شد شمس آذر، تیم همشهری خود را صدرنشین لیگ 1 کند و با پیروزی اخیر خود مقابل پارس جنوبی جم، در رده وسیعی قرار گیرد. آنها تا حدودی به خود در مورد تحکیم موقعیت خود اطمینان دادند.

* دوستان شرمنده نشدیم

هفته گذشته که بیش از 20 موقعیت داشتیم، بازی مساوی شد. سعی کردیم از نظر آمادگی روحی و جسمی به شرایط ایده آل برسیم و در این راه از مالکان محترم گرفته تا مدیرعامل، نایب رئیس و اعضای فنی تیم به ما کمک کردند. مقابل پارس جنوبی پاداش زحمات بچه ها را گرفتیم و ما با یک بازی آتشین خوب پیروز شدیم. باید به پارس جنوبی هم تبریک بگویم تیم خوب و جوانی دارند در نیمه اول غیر از یکی دو صحنه که دروازه بان ما اشتباه کرد چون یک ماه و نیم از بازی خارج شد یک پنالتی گرفتیم. در تمام دقایق دیگر کاملاً در بازی بودیم و مقابل تیم پارس جم موقعیت‌های زیادی داشتیم. ما در دروازه خالی گل نزدیم، برزگر می توانست روی صحنه گل بزند و فکر می کنم موقعیت های زیادی داشتیم، با وجود اینکه بازی در نیمه دوم بسیار فیزیکی بود، اما تلاش ما برای کسب نتیجه خوب نتیجه داده است. .

* هفته گذشته با 20 موقعیت مساوی بودیم


سرویس خبر شماره: 1867917
12 فوریه 1401 در 00:08
5.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

رکورد شکنی می کنیم و به لیگ برتر می رسیم.

آقای ترابیان در زمینه داوری فردی فوق العاده صمیمی، شیک و مودب است و از اخلاق و فنون داوری بسیار خوبی برخوردار است. داوران عالی کار کردند. با اینکه یک سری صحنه های 50-50 به نفع حریف بازی کردند، اما در بعضی جاها تصمیم گیری سخت می شود، اما به احترام قضاوت منصفانه شان درود می فرستم.

* ظرفیت فوتبال قزوین را افزایش می دهیم

* تیم ستاره ای داریم

از پارسال که این تیم شانزدهم جدول بود، به رده نهم رسیدیم و از آن روز تا امروز که فصل جدید شروع شده، گفتم هر بازی حکم فینال را داشت. ما هر مسابقه را یک ناک اوت می دانیم. امروز فینال بعدی ما بود، یک سری اهداف تاکتیکی داشتیم و با تلاش بچه ها توانستیم این مسابقه را ببریم. تا روز آخر هر بازی برای ما مثل یک فینال است و سعی می کنیم هر چه زودتر صعود کنیم و هر چه بیشتر امتیاز بگیریم و تمام رکوردهایی را که می توانیم به دست بیاوریم. اکنون برای فینال بعدی که در استقلال ملاثانی برگزار می شود آماده می شویم.

در دوران بازیم تیم های زیادی را عوض کردم و سعی کردم همیشه بهترین کیفیت را داشته باشم. مدتی در شورای شهر در خدمت مردم عزیز قزوین بودم و سعی کردیم در این فضا خدماتی را به مردم قزوین ارائه دهیم. در عین حال به لطف آقای تاج سمت مشاور ممتاز پروژه های عمرانی در فدراسیون را برعهده داشتم. با لطف خدا و کمک دوستان پروژه خانه فوتسال را افتتاح کردیم که ماندگار خواهد بود و من با حمایت آقای ساکت و علوی تمام مسائل ساخت و ساز را پیگیری کردم. در ادامه خدمات زیادی در زمینه ساخت، سنگفرش و زیباسازی اردوی تیم ملی داشتیم. ما یک فصل را در باشگاه پیکان به عنوان مشاور اجرایی و مدیر تیم در کنار آقای اکبر محمدی گذراندیم. تجربیات خوبی به دست آوردیم که حاصل آن تیم بسیار جوانی در سال گذشته در پیکان بود که اگر بررسی کنید از نظر میانگین کیفیت بسیار خوبی داشت. سن و عملکرد .

برخی از کانال های تلگرامی از ما به عنوان سوپراستارها، کهکشانی ها صحبت می کنند. علی اصغر عربی اگر امروز یکی از بهترین بازیکنان لیگ یک است، پارسال بازیکن قشقایی تبریز بود و رقم قراردادش کمتر از نصف تیم های حریف ماست اما امروز ستاره شد. با تشکر از زحمات او و کمکی که داشتیم. آقای رحمان جعفری سال گذشته آمار خوبی نداشت اما اکنون بهترین مهاجمی است که شایسته حضور در لیگ برتر و تیم های برتر است. شاید کسی اسم امیر نسایی را نشنیده باشد، او امروز یکی از بهترین بازیکنان ما با کمترین رقم قرارداد است. صادق آلبوصبیح بازیکن لیگ 2 خلیج فارس ماهشهر یکی از بهترین هافبک های امروز ایران است. پوریا سرآبادانی، احسان جودکی و همچنین مهدی محمدی، وحید نعمتی و میلاد احمدی به عنوان بازیکنان داخلی و جوان بسیار خوبی مثل رضا آروین، روح الله صفویان، همه بازیکنانی هستند که می توانید گذشته آنها را بررسی کنید، از نظر ستاره و ستاره نیستند. رزومه؛ اما آنها به معنای واقعی کلمه ستاره هستند، زیرا هر آنچه را که ما به آنها می گوییم آموخته اند. امروز همه آنها ستاره هستند و اگر با ده امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی هستیم به این دلیل است که تیم ستاره ای داریم.

شمس آذر قزوین 41 امتیاز خارج از خانه مقابل پارس جنوبی به دست آورد و به دلیل محرومیت سایپا و خیبر، تیم های دوم و سوم جدول لیگ یک با نارنجپوشان 10 امتیازی شدند.

* همه رکوردها را شکستیم

شمس آذر سرمربی تیم از عملکرد آنها که در پاییز سال گذشته بودند و اکنون در صدر هستند، تمجید کرد.

زهیقی: کمتر تیمی مثل شمس آذر در دنیا وجود دارد!

* تیم هایی مثل شمس آذر در دنیا کم هستند!