زوج دفاعی ایران در قطر از قبل مشخص شده است!


سرویس خبر شماره: 1845748
07 مهر 1401 ساعت 18:27 |
18.7 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

فقط یک مصدومیت شجاع را از ترکیب حذف می کند

به نظر می رسد باید زوج دفاعی کنعانی زادگان و خلیل زاده را چاره ای برای جام جهانی ایران بدانیم. زوجی که در لیگ ستارگان و تیم الاهلی با هم بازی می کنند و به خوبی با هم کنار می آیند. علاوه بر این مهم، خطای عملکرد پایینی که این دو در مبارزه با اروگوئه پشت سر گذاشتند، کی روش را متقاعد کرد تا از آنها در برابر بهترین تیم های جهان در قطر استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

طبق اخباری که به دست ما رسیده این بازیکن چند ماه پیش در همان جایی که تحت عمل جراحی قرار گرفته بود دچار مصدومیت شد. همچنین باعث شد تا او مقابل سنگال کنار بیاید و به احتمال زیاد بازی این هفته الاهلی در لیگ ستارگان قطر را از دست بدهد.

شجاع یکی از بهترین بازیکنان ایران در بازی مقابل اروگوئه بود. او علاوه بر نفوذناپذیری عمق دفاع، به همراه کنانی از توپ های بالای سر ستاره های اروگوئه ای جلوگیری کرد تا موقعیت های خطرناک این تیم تنها از روی ضربات به دست بیاید. این نمایش کی روش را بر آن داشت تا نگاه ویژه ای به خلیل زاده داشته باشد.

به نظر می رسد شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان زوج دفاعی ایران در جام جهانی قطر هستند.

زوج دفاعی ایران در قطر از قبل مشخص شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شجاع خلیل زاده مهمترین غایب ایران مقابل سنگال بود. بازیکنی که 48 ساعت مانده به دومین بازی تدارکاتی مصدوم شد و از لیست تیم ملی خط خورد.