زومر: گلزنی در دقایق پایانی تلخ بود


سرویس خبر شماره: 2050695
4 جولای 1403 ساعت 2:20 ق.ظ.
697 امتیاز خبر

1نقطه نظر

یان سومر دروازه بان سوئیسی پس از تساوی 1-1 مقابل آلمان از شجاعت تیمش تمجید کرد.

زومر: گلزنی در دقایق پایانی تلخ بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تساوی 1-1 مقابل آلمان، یان سومر دروازه بان سوئیس در مصاحبه ای از دریافت گل در دقایق پایانی بازی انتقاد کرد اما از عملکرد شجاعانه تیمش تمجید کرد. این نتیجه باعث شد آلمان به عنوان تیم اول گروه و سوئیس به عنوان تیم دوم صعود کننده به مرحله بعد تبدیل شود.

سامر درباره این مسابقه گفت: “البته دریافت گل در دو دقیقه آخر بسیار ناامید کننده بود. علیرغم زمین بد، ما شجاعانه بازی کردیم. آلمان را به خوبی آنالیز کرده بودیم، به خصوص راهی که او در بازی قبلی بسیار قوی شروع کرده بود. دو مسابقه «آنها یک تیم همه کاره هستند که به خوبی بین خطوط حرکت می کنند و به عمق نفوذ می کنند. می دانستیم که اگر پشت دفاع آنها توپ را بازی کنیم، فضای زیادی برای استفاده وجود دارد. آنها مطبوعات طولانی دارند.”

2047158

دروازه بان باتجربه سوئیس ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نیمه دوم آلمان فشار را بیشتر کرد و مجبور شدیم بیشتر دفاع کنیم و در نهایت خوشحالیم. ، یک امتیاز گرفتیم و به مرحله بعد رفتیم.

زیمر در پایان سخنان خود از هواداران سوئیسی تشکر کرد و گفت: از هوادارانمان به خاطر حمایتشان تشکر می کنیم، آنها همیشه چه در خانه و چه در خارج از خانه از ما حمایت می کنند، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در مرحله بعد افتخار آفرینی کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی