زیدان به پاری سن ژرمن پاسخ داد

اما گوتیه نیز بیکار نخواهد بود، زیرا از او به عنوان گزینه مارسی برای پر کردن پست خالی ایگور تودور یاد می شود. تودور کروات تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به مارسی پیوست اما هفته گذشته اعلام کرد که به دلایل شخصی و حرفه ای از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که هنوز اخراج گوتیه از سوی پاریسی ها رسمی نشده است، خبرهایی مبنی بر اخراج سرمربی سابق نیس تنها یک سال پس از پیوستن به پاریس و حتی لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی سن ژرمن پاریس وجود دارد. به او اطلاع داد که دیگر مربی تیم نیست.

زین الدین زیدان پیشنهاد پاری سن ژرمن برای سرمربیگری این تیم و جایگزینی کریستوف گوتیه اخراج شده را رد کرد.

زیدان به پاری سن ژرمن پاسخ داد


سرویس خبر شماره: 1942713
18 ژوئن 1402 در 03:27 ب.ظ
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بنابراین با رفتن تودور، مارسی نیز به دنبال مربی جدید است و نام شگفت انگیز در لیست این تیم گوتیه است که مربی تیم رقیب بوده است. با این حال، باید دید که آیا گوتیه پس از اخراج از پاری سن ژرمن قصد دارد استراحت ذهنی کند یا فوراً به دنبال شغل جدیدی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

زیدان قبل از به خدمت گرفتن گالتیه انتخاب اول مدیران پاری سن ژرمن بود و پس از برکناری همچنان گزینه اصلی پاری سن ژرمن است اما حالا روزنامه فرانسوی Le Parisien گزارش داده که زیدان دیگر پیشنهاد آنها را نپذیرفته است.
به این ترتیب آنها به گزینه بعدی می روند. نام جولیان ناگلزمن، لوئیز انریکه و ژابی آلونسو در لیست پاری سن ژرمن به چشم می خورد.

1884613