زیدان: پاپن و پلاتینی؟ بنزما بهترین است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بنزما 34 ساله ستاره فرانسوی رئال مادرید شب گذشته برنده توپ طلا شد تا به عنوان بهترین فوتبالیست فصل گذشته شناخته شود. جایزه ای که زین الدین زیدان به او داد.

ولی من میگم کریم. آره. چون او را از نزدیک می شناسم و ارزشش را می دانم. بنزما شایسته حضور در بالاترین سطح است. امیدوارم او همچنان به رکوردشکنی و درخشش در سال های آینده ادامه دهد. چه با پیراهن رئال و چه با پیراهن تیم فرانسه. کریم توانایی بالا رفتن و کسب موفقیت های بیشتر را دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

زیدان در مصاحبه ای با مجله اکیپ گفت: “بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه؟ همه بازیکن مورد نظر را بهترین می دانند. از برخی افراد بپرسید پیر پاپن ژاپنی را با این گل های استثنایی انتخاب می کنند. برخی انتخاب می کنند. میشل پلاتینی.”

زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه مدعی است کریم بنزما بالاتر از ژان پیر پاپن و میشل پلاتینی، بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال این کشور است.

زیدان: پاپن و پلاتینی؟  بنزما بهترین است


سرویس خبر شماره: 1848890
26 مه 1401 @ 7:59 ب.ظ
2.3 هزار |

4نقطه نظر

بنزما فصل گذشته 44 گل برای رئال به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. زین الدین زیدان، هموطن بنزما، که مانند او اسطوره رئال مادرید است، مدعی است کریم بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه است. بزرگتر از بزرگانی چون ژان پیر پاپن و میشل پلاتینی.