زیر پای کریستیانو رونالدو گریه کردم!


سرویس خبر شماره: 2052782
15 جولای 1403 در 01:58
881

0نقطه نظر

انس جابر تنیس باز معروف:

انس جابر، ستاره تنیس تونسی و نایب قهرمان دو دوره مسابقات ویمبلدون، می گوید که هنگام تماشای بازی پرتغال و اسلوونی، زیر پای کریستیانو رونالدو گریه کرده است.

زیر پای کریستیانو رونالدو گریه کردم!

به گزارش “وارش سه”، انس جابر پس از غلبه بر رابین مونتگومری آمریکایی به مرحله بعدی رقابت های تنیس ویمبلدون راه یافت و روز شنبه به مصاف الینا سویتلینا اوکراینی می رود، دیداری که می تواند مصادف با انگلیس باشد. بازی مقابل سوئیس در یورو 2024.

علیرغم برنامه های متعدد تنیس، جابر می گوید که سعی کرده تا حد امکان مسابقات یورو 2024 را تماشا کند: من مسابقات زیادی را تماشا کردم و برخی از آنها ناامید کننده بودند زیرا انتظار هیجان بیشتری را داشتم.

من آخرین بازی پرتغال را تماشا کردم و وقتی کریستیانو رونالدو یک پنالتی را از دست داد، اشک های او باعث ناراحتی من شد زیرا او را خیلی دوست دارم. باید بگویم با وجود اینکه گریه می کرد، در حالی که به او نگاه می کردم گریه می کردم و ناراحت بودم.»

2050547

وی سپس درباره بازی انگلیس و اسلواکی افزود: “من بازی انگلیس را هنگامی که آنها برگشتند تماشا کردم و بسیار عصبی بودم زیرا می خواستم آنها برنده شوند. گلزنی در آخرین دقیقه فوق العاده بود. بلینگهام یک گل فوق العاده به ثمر رساند.”

او خود را یک هوادار پر و پا قرص فوتبال معرفی می کند و می گوید: من یک هوادار بزرگ فوتبال هستم و امیدوارم این شانس را داشته باشم که بازی تیم ملی انگلیس را از نزدیک ببینم.

مجله اخبار فوتبال خارجی