زین الدین زیدان و جود بلینگهام پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، به رئال مادرید پیشنهاد می کنند که جیدون سانچو را به خدمت بگیرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد بر اساس شواهد موجود در این فصل نیاز به تقویت در سراسر پارک دارد، اما با افزایش نگرانی‌های PSR، باشگاه ابتدا باید روی افزایش سرمایه از طریق فروش تمرکز کند.

دقیقاً به همین دلیل است که سر جیم رتکلیف در حال برنامه‌ریزی یک مهاجرت گسترده تابستانی با بازیکنان بزرگی مانند کازمیرو است و مارکوس راشفورد از این قتل در امان نیست.

بازیکنانی که در حال حاضر به صورت قرضی به میدان می‌روند بیشتر انتظار می‌رود که به این تیم منتقل شوند و این شامل فینالیست لیگ قهرمانان یعنی جیدون سانچو می‌شود.

این مرد انگلیسی الهام بخش بروسیا دورتموند بود که در مجموع 3-0 برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد.

خلاصه فصل سانچو

عملکردهای او در بازی اول تحسین های زیادی را به همراه داشت و انتظار می رفت که یونایتد با توجه به بندهایی که در قرارداد قرضی درج شده بود، سود بادآورده دیگری کسب کند.

این بازیکن 24 ساله می توانست به جای سیگنال ایدونا پارک در اولدترافورد آن را پاره کند، اما در نهایت با اریک تن هاگ که از نمایش های تمرینی پایین تر از حد خود گلایه داشت، با یک شکست بزرگ مواجه شد.

این مهاجم به بدترین شکل ممکن پاسخ داد و سرمربی را متهم کرد که او را به عنوان یک قربانی در شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است در حالی که اردوگاه او ادعا می کند که مربی برخی بازیکنان دیگر را به ملی پوش انگلیسی ترجیح می دهد.

سانچو متعاقباً به دلیل امتناع از عذرخواهی اخراج و قرض داده شد و آینده تن هاگ هر چه باشد، فارغ التحصیل سابق آکادمی منچسترسیتی توسط 20 قهرمان لیگ انگلیس فروخته خواهد شد.

دورتموند تاکنون تلاش کرده است تا یونایتد را به قیمت ارزان بفروشد، اما INEOS روی ارزش 50 میلیون پوندی خود ثابت قدم است.

به رئال توصیه می شود

نمایش های او به رئال مادرید با Football365 هشدار داد که هم زین الدین زیدان افسانه ای و هم هم تیمی ملی اش جود بلینگهام نام او را به رئیس باشگاه فلورنتینو پرز “توصیه” کرده اند.

هر دو احساس می کنند سانچو در صحنه بزرگ تعلق دارد و این توانایی را دارد که “با پوشیدن پیراهن سفید حرفه ای بسازد”. این مرد فرانسوی در زمانی که سرمربی رئال مادرید بود نیز می خواست مدافع وینگر را به خدمت بگیرد.

اما به نظر می رسد پرز “به نظر نمی رسد خیلی موافق باشد” و لوس بلانکوس به دنبال ستاره انگلیسی با باشگاهی که در حال حاضر روی جذب کیلیان امباپه از PSG تمرکز دارد، نخواهد رفت.

یک چیز مطمئن است، INEOS باید مطمئن شود که با توجه به پتانسیل بازیکن و وضعیت او به عنوان یک فینالیست اروپایی، تا حد امکان از فروش درآمد کسب کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/08/zinedine-zidane-jude-bellingham-recommend-real-madrid-to-sign-jadon-sancho-after-champions-league-heroics-279921/ منبع: