زیون سوزوکی تنها در صورتی به منچستریونایتد می‌رود که دروازه‌بان اصلی شود – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


پس از چند اشتباه بزرگ در فصل اول اریک تن هاگ به عنوان سرمربی منچستریونایتد، این بازیکن هلندی تصمیم گرفت از داوید دخیا جدا شود.

اسپانیایی پس از 12 سال و با فارغ التحصیل آکادمی دین هندرسون، و دروازه بان های قرضی مارتین دوبراوکا و جک بوتلند نیز جدا شدند، نیاز به بازسازی کل بخش دروازه بانی وجود داشت.

آندره اونانا که به خاطر توانایی‌اش در بازی کردن از عقب شناخته می‌شود وارد بازی شد و آلتای بایندیر به عنوان پشتیبان او پس از رد شیاطین سرخ توسط توپ‌زن ژاپنی، زیون سوزوکی، به تیم ملحق شد.

دروازه بان ترکیه ای تنها در یک بازی مقابل تیم لیگ دو نیوپورت کانتی بازی کرد، زمانی که کامرونی مشغول تعهداتش در AFCON بود.

ممکن است به نگهدارنده پشتیبان نیاز باشد

با وجود شروع نه چندان ثابت اونانا، تن هاگ ترجیح داد به جای روی آوردن به شماره 1 سابق فنرباغچه، در کنار بازیکن سابق آژاکس ادامه دهد.

این بازیکن ترک به دلیل کمبود دقایق پس از یک فصل در فکر جدایی است و از طرف مادرش و غول اسکاتلندی سلتیک گزارش شده است.

شخص مردم اخیراً گفته بود که قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس در فکر بازگشت برای سوزوکی است که تابستان سال 2023 به باشگاه بلژیکی Sint-Truidense VV پیوسته بود.

پس از اولین فصل تاثیرگذار در اروپا و تثبیت جایگاه خود در تیم المپیک ژاپن، این بازیکن 21 ساله تابستان امسال نیز آماده پیوستن به یک باشگاه بزرگتر است.

با این حال، دین جونز روزنامه نگار به GIVEMESPORT گفته است که دروازه بان متولد آمریکا تنها به باشگاهی نقل مکان می کند که در آن شماره 1 شود زیرا علاقه ای به نیمکت نشینی ندارد.

یونایتد هرگز علاقه خود را به بازیکن (سوزوکی) از دست نداده است، بنابراین دیدن داستان‌های جدیدی در مورد اینکه آنها او را می‌خواهند، تعجب آور نیست. مشکل این است که او دوست ندارد روی نیمکت بنشیند و برای اونانا کمانچه بازی کند و واقعاً هیچ نشانه ای وجود ندارد که اونانا به زودی به جایی برود.

سوزوکی شرایط خود را تعیین می کند

او گفته است که دوست دارد خود را در لیگ برتر آزمایش کند، اما اگر یک سال پیش به یونایتد «نه» می‌گفت، نمی‌دانم چرا اکنون این موضوع تغییر می‌کند، زیرا او هنوز می‌خواهد شماره یک باشد. و یکی از موقعیت‌هایی که در این فصل قابل تصاحب نیست، دروازه‌بان انتخاب اول یونایتد است.

همانطور که از فصل گذشته مشاهده شد، تن هاگ تمایلی به نگاه کردن به دروازه بان سابق اینترمیلان ندارد و این می تواند قرارداد بالقوه ستاره سابق اوراوا رد دایموندز را پیچیده کند.

در حالی که جاه طلبی برای موفقیت در اولدترافورد به شدت مورد نیاز است، این بازیکن جوان نمی تواند امیدوار باشد که به او یک پاس رایگان داده شود تا فقط در آن قدم بزند و بدون اثبات خود، شماره 1 جدید شود.

جنوا نیز علاقه مند است که می تواند به او فوتبال لیگ قهرمانان را نیز پیشنهاد دهد. همه نشانه ها در حال حاضر به سمت یک طرد تابستانی دیگر اشاره دارد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/16/zion-suzuki-will-only-move-to-manchester-united-if-he-is-made-the-starting-goalkeeper-281689/ منبع: