سادیو مانه; آخرین آزمون صادقانه برای سال 2022

محرمی که زمانی از ملوان به پرسپولیس برونکو آمده بود و توانست جناح راست خط دفاعی آن تیم را در اختیار بگیرد، حالا با رامین رضاییان وارد رقابت جدی دیگری شده است، این بار در تیم ملی و باید منتظر ماند و دید کدام یک. از میان آنها این بار او به عنوان مدافع راست همیشگی تیم ملی شناخته می شود.
البته هنوز نزدیک به 60 روز تا جام جهانی باقی مانده و به جز این دو بازیکن، صالح حردانی به عنوان مدافع در اردوی اتریش و مهدی شیری و دانیال اسماعیلی فر به عنوان دیگر مدافعان راست تیم ملی در اردوهای اخیر این شانس را دارند که شرکت کردن. آنها به دنبال قطر هستند.

محرمی و رضاییان در لیگ شانزدهم زیر نظر برونکو در پرسپولیس همبازی بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


در این بین، عملکرد تحسین برانگیز صادق محرمی در پست دفاع راست که توانست داروین نونز، فوق ستاره لیورپول را کاملا مهار کند، از نکات جالب بازی دیروز بود. جایی که یکی از سه لژیونر فوتبال ایران در لیگ قهرمانان روز باشکوهی را پشت سر گذاشت و در هر دقایق بازی چه در دفاع و چه در حمله عملکرد خوبی داشت.

پس از نمایش فوق العاده مهرام مقابل اروگوئه، تکلیف دفاع راست تیم ملی در جام جهانی بیش از هر زمان دیگری پیچیده شده است.

سادیو مانه;  آخرین آزمون صادقانه برای سال 2022

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بهترین عملکردهای فوتبال ایران در سال های اخیر در دیدار دوستانه شب گذشته مقابل اروگوئه رقم خورد. جایی که ملی پوشان نهایت دقت را در انجام وظایف محوله از سوی کادر فنی به کار گرفتند و با عملکردی نه چندان عالی توانستند یکی از قدرتمندترین تیم های ملی جهان را شکست دهند.


این عملکرد قابل قبول در شرایطی ارائه شد که رامین رضاییان به عنوان اصلی ترین رقیب صادق برای پست دفاع راست تیم ملی یکی از دو غایب اردوی ایران در اتریش بود که حسرت حضور در این بازی را از دست داد. رضاییان بلافاصله پس از پیوستن سرمربی پرتغالی به تیم ملی به عنوان مدافع راست مورد علاقه کی روش به اردو دعوت شد اما به دلیل عدم حضور، دیدار ایران مقابل اروگوئه را از دست داد.
رضاییان در سه تورنمنت بزرگ توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد و در جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 به عنوان مدافع راست دائمی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و با توجه به عملکرد قابل قبول او در 6 هفته ابتدایی مسابقات لیگ و اعتقاد خاص سی کیو به او، انتظار می رفت رقابت فشرده ای بین رضاییان و محرمی برای حضور در فهرست اصلی تیم ملی اردوی اتریش شکل بگیرد. به خصوص اینکه رضاییان تجربه بیشتری نسبت به لباس تیم ملی دارد.


سرویس خبر شماره: 1845119
2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:32 |
15 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

از پرسپولیس تا تیم ملی با مدافعان جنجالی

اگرچه نمی توان به طور قطع پیش بینی کرد که رضاییان در تیم اتریش حضور داشت، او در ترکیب بود یا محرمی، اما بازی فوق العاده صادقانه صدیق مقابل اروگوئه و ستاره های پرشمارش کار رامین را سخت تر کرد. در لیست اصلی تیم ملی باشد. به ویژه محرمی مقابل چلسی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشت و قبل از قطع توپ نونز، استرلینگ، دیگر وینگر برتر لیگ برتر را در بازی دینامو مقابل چلسی و عملکردش مقابل سادیو مانه را خاموش کرد. در دیدار ایران و سنگال تا حد زیادی می تواند نقش این جایگاه را تعیین کند.