ساسان در فرم ایده آل مقابل پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1897681
آوریل 07, 1402 در 10:32
356

0نقطه نظر

ساسان حسینی که هفته گذشته در آخرین بازی پیکان در سال 1401 و بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان توانست گلزنی کند، دیروز در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و پس از جدایی از سمت راست محوطه جریمه با یک گل موفق به گلزنی شد. عبور. محمد بلبلی را در موقعیت خوبی قرار دهید و آن بازیکن با ضربه پا به گل می رسد.

پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال خوزستان می رود و ساسان حسینی امیدوار است از بازی های تدارکاتی فصل گذشته مقابل تیمش به عملکرد خود ادامه دهد و بار دیگر مهره ای موثر برای مجتبی حسینی شود.

1835923



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برتری دو بر یک پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی مقابل پیکان در شرایطی حاصل شد که خودروسازان حملات خطرناک زیادی را روی دروازه سرخ پوشان انجام دادند اما تنها یک گل دریافت نکردند که آن هم پاس گل بود. از ساسان حسینی و ضربه محمد بلبلی به گل می رسد.

مهاجم پیکان پاس گل تک گل تیمش در بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس را داد.

ساسان در فرم ایده آل مقابل پرسپولیس

این مهاجم که در این فصل 22 بار به عنوان استارت یا تعویض برای پیکان به میدان رفته است، در آستانه از سرگیری بازی های لیگ برتر و در دو بازی تدارکاتی اخیر خود مقابل تیم های مطرح آقایان رفسنجان و پرسپولیس نشان داد که به فرم ایده آل خود بازگشته است. من می توانم دوباره روی او حساب کنم.