ساسولو 0-0 میلان؛ خاطرات خوبی وجود نداشت

با اتمام وقت قانونی و ادامه بازی تا وقت های تلف شده، در دقیقه 91 میلان شاهد مصدومیت شدیدی بود و فلورنزی با کمک تیم پزشکی میلان از زمین خارج شد، در حالی که رنج زیادی را متحمل شد تا روسونری به بازی های باقی مانده ادامه دهد. دقیقه با 10 مرد در نهایت بازی پس از 99 دقیقه به پایان رسید و دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از مهمترین اتفاقات این دیدار در دقیقه 21 رخ داد و ساسولو صاحب یک پنالتی شد. تورستودت از خط میانی شروع کرد و توپ را به کریاکوپولوس در سمت چپ محوطه جریمه میلان داد. وینگر ساسولو در تلاش بود از کنار بازیکنان میلان بگذرد که توسط Salmekers سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اما دومنیکو براردی این فرصت طلایی را برای ساسولو از دست داد و مانیان موفق شد ضربه او را مهار کند. در ادامه نیمه اول بازی اتفاق خاصی رخ نداد تا هر دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.


سرویس خبر شماره: 1841258
8 سپتامبر 1401 در 23:14 |
1.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

میلان قهرمان سری آ به ساسولو سفر کرد و به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با پیروزی 3-0 در خانه مقابل ساسولو برای اولین بار پس از 11 سال اسکودتو را به دست آورد، اما امسال هیچ نشانی از آن عملکرد درخشان وجود نداشت.

ساسولو 0-0 میلان؛  خاطرات خوبی وجود نداشت

در ادامه بازی شاهد درگیری های زیادی بودیم و بازیکنان دو تیم چندین بار روی زمین افتادند که دقایق زیادی از بازی را در این نیمه از دست دادند. در دقیقه 59 مانیان دروازه بان میلان پس از برخورد به تومور روی زمین افتاد و پس از دقایقی به بازی بازگشت.

در دقیقه 51 براردی در موقعیتی مشکوک دوباره سرنگون شد و بازیکنان ساسولو معتقد بودند که هرناندز روی او خطا کرده است. اما داور دستور ادامه بازی را داد و هیچ پنالتی یا ضربه آزاد به سود ساسولو اعلام نشد.

شاگردان استفانو پیولی در دیداری خارج از خانه به مصاف ساسولو رفتند. در دقیقه 12 میلان اولین فرصت گلزنی را داشت اما روسونری نتوانست دروازه حریف را باز کند. لیائو توپ را از سمت چپ جمع کرد و به هافبک رفت تا از مقابل دو مدافع شوت کند. ضربه او از روی خط محوطه جریمه اما از فاصله نسبتا کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان در سه بازی ابتدایی خود در فصل جدید هفت امتیازی شده بود و با توجه به اینکه در پایان هفته سوم 6 تیم سری آ هفت امتیازی شده بودند، می دانستند که باید برنده شوند. هفته چهارم برای تثبیت رهبری خود. .