ساعت قرضی آرسنال + امتیاز آینده

او از زمان انتقال قرضی خود در ژانویه 4 بازی انجام داده است که در مجموع 98 دقیقه بازی کرده است. بنابراین اینطور نیست که او آن را پاره کند. او به وضوح در آرسنال مازاد بر نیاز است، اما من فقط این احساس را دارم که مصدومیت تومیاسو ممکن است او را در تابستان برای مدتی معطل کند.

من ممکن است اشتباه کنم، اما فکر می‌کنم او تابستان امسال تمام می‌شود، بنابراین به صورت رایگان در دسترس است (مگر اینکه یک سال اختیاری داشته باشیم، اما حتی اگر این کار را داشته باشیم، من معنایی برای گرفتن آن نمی‌بینم).

بازی مقابل استون ویلا در فصل گذشته زمانی که او دیر وارد زمین شد و یک ضربه آزاد خطرناک را دریافت کرد که برند لنو مجبور شد یک سیو درخشان انجام دهد، لحظه‌ای بود که فکر می‌کنم آرتتا کاملاً او را کنار گذاشت. مثل آن لحظه در سیمپسون ها بود که لیزا قلب رالف را می شکند.

این که بگویم او آن را از بین می برد le parc کاملاً عدالت را رعایت نمی کند ریمز در رده نهم سالم جدول لیگ 1 قرار دارد و از 36 گل خود در لیگ، پسر ما 17 گل به اضافه 1 گل در جام حذفی دارد. او هر کاری را انجام می دهد که شما می خواهید یک بازیکن جوان در طول دوره قرضی خود انجام دهد.

با این حال، وقتی صحبت از دفاع به میان می‌آید، حداقل بگویم او آشفته است. اخباری در مطبوعات منتشر شده است که چگونه طرف فرانسوی علاقه ای به دائمی کردن این قرارداد ندارد – به عنوان مثال با متئو گوندوزی – به دلیل نگرانی از ناهماهنگی او.

جالب خواهد بود که ببینیم روی هاجسون از بازیکن آرسنال چه می‌کند، زیرا او تلاش می‌کند تا پالاس را از ضایعات سقوط که پس از پاتریک ویرا هدایت می‌کند، هدایت کند. سامبی تحت هدایت هافبک سابق آرسنال 7 بازی انجام داد و به خوبی خود را تبرئه کرد.

ما دیدیم که او از منظر تهاجمی چه توانایی هایی داشت، البته به شیوه ای ناسازگار. او قادر به ثبت لحظات فوق العاده بود. از آنجایی که او ممکن است در یک سوم پایانی ناامید کننده باشد، من قویاً معتقدم که ناتوانی او در درک آنچه که سرمربی از منظر دفاعی می‌خواست است، باعث شد که او بسیار حاشیه‌ای شود.

امروز صبح خیلی خلوت است، اما بعداً مسابقات بین المللی وجود دارد که برخی از بازیکنان ما در آن حضور خواهند داشت.

برای امروز صبح، ممکن است ایده ای باشد که برخی از بازیکنان قرضی خود را دنبال کنیم و پیش بینی کنیم که آینده چه چیزی ممکن است برای آنها رقم بخورد. شروع با:

فولارین بالوگون – ریمز

این بدان معنا نیست که فروش خارج از موضوع است. هر بازیکنی قیمت خود را دارد، اما از آنجایی که آرسنال به دنبال فصلی با فوتبال لیگ قهرمانان اروپا و عمق لازم برای مبارزه با آن است، بالوگون هر کاری که می تواند انجام می دهد تا برای آن در نظر گرفته شود. این فصل به ما نشان داد که فقط دو مهاجم وسط می توانند کمی شما را کمرنگ کنند، و اگر ما با یک بازیکن 21 ساله از فرانسه ارتباط داشته باشیم که فصل گلزنی اینچنینی را داشته است، از مبلغ قابل توجهی برای انتقال صحبت می کنیم. به جز بالوگون در حال حاضر در یک قرارداد طولانی است.

امتیاز آینده آرسنال: 3/10

نیکلاس پپه – خوب

امتیاز آینده آرسنال: 2/10

مشکل این ملی پوش بلژیکی این است که خط هافبک آرسنال به شکل فعلی مکانی شلوغ است. او باید با توماس پارتی، جورجینیو، گرانیت ژاکا رقابت کند و فراموش نکنیم که باشگاه به محمد الننی تمدید کرد. شایعه شده است که خرید بزرگ تابستانی یک بازیکن میانی است و وقتی بازیکنانی مانند مارتین اودگارد، فابیو ویرا و امیل اسمیت روو را به این ترکیب اضافه کنید، به نظر می رسد مسیر سختی برای او باشد.

با توجه به اینکه آرسنال ژاکوب کیویور را از اسپزیا به خدمت گرفت تا گابریل را زیر نظر بگیرد، این موقعیت در هافبک وسط چپ اکنون پر شده است و این پیشنهاد وجود دارد که مونزا از سقوط به دسته دوم خودداری کند، یک بند برای دائمی کردن قرارداد ایجاد می کند. آنها در حال حاضر در رده سیزدهم قرار دارند و فاصله کمی با سقوط دارند، بنابراین احتمال اینکه او در ایتالیا بماند وجود دارد.

امتیاز آینده آرسنال: 8/10

نونو تاوارس – مارسی

این واقعاً مثبت است که او می تواند این چیزها را بگوید. مطمئنم در پایان فصل صحبت خواهیم کرد و چیزهای زیادی برای گفتگو خواهیم داشت. خوب است که او به آنچه در حال رخ دادن است نگاه می کند و توجه دارد.»

به نظر می رسد او وارد و خارج از تیم ساوتهمپتون شده است که ناهماهنگی آنها با موقعیت آنها در لیگ برتر مشهود است. فقط 9 شروع در لیگ برتر، در تعدادی از پست ها از جمله هافبک، دفاع راست، دفاع چپ و هافبک میانی ممکن است به شما بگوید که بخشی از مسئله این است که او هرگز واقعاً آن یک پست را نگرفته است. تطبیق پذیری او مفید است اما گاهی اوقات مانعی نیز می شود.

به روز رسانی: با تشکر از Allyboy82 در توییتر برای اشاره به ما قبلا AMN را یک سال تمدید کرد.

در حالی که من هنوز فکر می کنم کایرن تیرنی نقش مهمی برای ایفای این فصل دارد، اما آنچه در تابستان اتفاق می افتد بیشتر در هواست. فکر نمی کنم جدایی او غافلگیر کننده بزرگی باشد و باعث شود آرسنال به یک مدافع چپ دیگر نیاز داشته باشد.

امتیاز آینده آرسنال: 0/10

سدریک سوارس – فولام

من هفته گذشته از دن از HLTCO در مورد او پرسیدم، و او نسبت به او مثبت بود و احتمال دائمی شدن معامله را رد نکرد. البته این بستگی به این دارد که بقیه فصل چگونه پیش برود.

امتیاز آینده آرسنال: 1/10

آلبرت سامبی لوکونگا – کریستال پالاس

واضح است که این موضوع برای او مهم است. این راهی برای باشگاه برای ارزیابی پیشرفت و آمادگی او برای بازگشت و مبارزه برای یک مکان است و میکل آرتتا قبلاً بسیار تعریف کرده است در مورد کاری که او در این فصل انجام می دهد.

بالوگون می گوید:

این آرتتا در کناره بود که پپه آن ضربه آزاد را پذیرفت. من نمی دانم چه نوع هزینه ای ممکن است دریافت کنیم، بدیهی است که با مبلغی که پرداخت کرده ایم فاصله زیادی دارد زیرا او فقط یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. یک آزمون بزرگ برای ادو در این تابستان این است که او چگونه می فروشد، و این ممکن است یک چالش واقعی برای او باشد.

امتیاز آینده آرسنال: 0.00001/10

اینسلی میتلند-نیلز – ساوتهمپتون

20 بازی برای او در سری آ در این فصل بسیار چشمگیر است، اگر در نظر بگیرید که او چه مدت غیبت داشت. حمله وحشتناکی که او در ماه اکتبر متحمل شد. خوشبختانه به نظر می رسد که او بهبودی کامل پیدا کرده است و به بازی بازگشته است.

همه نگاه ها به ایتالیا و انگلیس معطوف خواهد شد، زمانی که احتمالا بوکایو ساکا شروع خواهد شد، و اگر گرت ساوتگیت خوب بود، آرون رمزدیل نیز همینطور بود، اما به احتمال زیاد او این کار را نخواهد کرد. جورجینیو نیز در ترکیب ایتالیا حضور دارد. غنا و توماس پارتی نیز هنگام رویارویی با آنگولا در حال بازی هستند. همه چیز برای بچه های ما متلاشی شد.

امتیاز آینده آرسنال: 0/10

پابلو ماری – مونزا

درست است، این سهم شما برای امروز صبح است. برای سرگرمی پادکست Interlull، من و جیمز ضبط کردیم یک وافل در Patreon – که در آن به سؤالات درباره همه چیز و همه چیز به جز آرسنال پاسخ می دهیم.

با این وجود، من فکر می کنم او به اندازه کافی نشان داده است تا اطمینان حاصل شود که باید در طول تابستان به او علاقه مند شود. اگر کسی این انرژی را داشته باشد که بدون افشای عیب‌هایش از آن هجوم استفاده کند، می‌تواند بازیکن خوبی باشد و حداقل باید مبلغی را که دو تابستان پیش برای او پرداختیم (7.5 میلیون پوند) جبران کنیم.

او در این فصل 23 بازی و 7 گل در تمام رقابت‌ها برای نیس به ثبت رسانده است، بازگشت بدی نیست، اما فکر می‌کنم او می‌تواند دو برابر سهم گلزنی داشته باشد و تفاوت چندانی با نگاه او به آرسنال نخواهد داشت.

به طور معمول انواع و اقسام داستان‌هایی وجود داشته است که او را با انواع باشگاه‌ها مرتبط می‌کند، اما این فقط اجتناب‌ناپذیری یک بازیکن است که فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد و فضای رسانه‌ای با کلیک بر روی انتقال‌ها که ما را احاطه کرده است.

Arsecast منظم فردا. تا آن موقع.

https://arseblog.com/2023/03/arsenal-loan-watch-future-rating/ منبع:

من افرادی را دیده ام که از خود می پرسند آیا نونو تاوارس می تواند آن مرد باشد. در فوتبال هرگز نمی‌توان گفت هرگز، اما من فکر می‌کنم تا جایی که می‌توانی به آن نزدیک شوی. او برخی از ویژگی ها را دارد، شکی نیست. آنها در درجه اول هجومی هستند، همانطور که 6 گل او برای مارسی در این فصل نشان می دهد.

او باید برود، به خصوص اگر بخواهد به طور منظم بازی کند، اما من فقط احساس می کنم که او یکی از آخرین کسانی خواهد بود که بیرون از خانه خواهد بود.

البته آرسنال باید به سن برخی از آن بازیکنان فکر کند و به آینده نگاه کند، اما بعید به نظر می رسد که لوکونگا در لیست نامزدهای بالقوه برای آن قرار بگیرد.