ساغلام: یک اشتباه ساده را نمی شد بخشید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارطغرل ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان که شروع خوبی برای سرخ پوشان تبریزی در سال جدید و قرن جدید بود، کار خود را با این تیم آغاز کرد. تبریک آغاز ماه مبارک رمضان: حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم و امیدوارم برای جهان اسلام مبارک باشد. امیدوارم طاعات و عبادات مورد قبول حق قرار گیرد. ما از کسانی بودیم که از برکت این ماه بهره مند شدیم و این ماه برای ما با برکت آغاز شد. با دو سه تشکر ادامه می دهم.
وی سپس سخنان خود را در این خصوص ادامه داد و گفت: باید از سردار خرم استانداری که همه شرایط را برای حضور حامیان از هر نظر فراهم کرد تشکر کنم. این جو در ورزشگاه ایجاد شد و برد تراکتور را تحت تاثیر قرار داد. همچنین تشکر ویژه ای از زنوزی دارم که قبل از بازی به باشگاه آمد و دیدار خوبی با بازیکنان داشت. این باعث افزایش روحیه و انگیزه آنها شد. او واقعاً چیزهای خوبی در مورد آینده تیم گفت. به همین دلیل باز هم از آنها تشکر می کنم.
در ادامه صحبت های سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی به حضور هواداران پرداخت و وی افزود: پس از مدتی حضور دوباره در کنار هواداران در ورزشگاه برای ما معنای خاصی پیدا کرد. ورزشگاه یادگار امام و هواداران پرشور واقعیت های تیم تراکتورسازی است. تصور یک تراکتور بدون فن مانند تصور غذای بدون نمک است. واقعاً می‌خواهم از هوادارانی تشکر کنم که ظرفیت کامل را پر کردند و بدون اینکه صندلی خالی بگذارند به تیم کمک کردند.
وی سپس درباره وضعیت تراکتور بیان کرد: وضعیت تیم ما مشخص است. شما از اول فصل این شرایط را دنبال می کنید و تراکتور را بهتر از ما می شناسید. می دانید که ما مشکلات زیادی داریم که حل آنها در مدت زمان کوتاهی آسان نیست. اما ما می توانیم کارهایی انجام دهیم. یکی از اولویت ها نظم بازی و حداکثر تلاش است. قبل از بازی به بازیکنان گفتیم که امروز برای پیروزی در مسابقه باید همه چیز را در زمین انجام دهند. این بدان معناست که ما باید حداکثر نظم را داشته باشیم و متعهد به بازی منظم باشیم.
وی با اشاره به کیفیت تیم مقابل افزود: به خوبی می دانستیم که مس رفسنجان یکی از بهترین تیم های لیگ ایران است. ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و بچه هایمان به این دستور احترام گذاشتند و زحمت کشیدند. باید اعتراف کنم که خیلی خوب فوتبال بازی نکردیم، اما سعی می کنیم هر روز بهتر از این باشیم. مسئله این است که تیم از نظر تعطیلی مشکلاتی داشت و کار خوبی در این زمینه انجام نشد. اما با دوندگی بیشتر و رعایت نظم فنی بازی و انجام کارهای خوب می توانیم روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشیم. با توجه به زمانی که پیش رو داریم، می توانیم از این دست بازی های بیشتری بسازیم و نتایج بهتری کسب کنیم.
سرمربی تراکتورسازی به تمجید از بازیکنانش پرداخت و با بیان اینکه بازیکنان من امروز شخصیت خود را نشان دادند، دوباره به دوران حرفه ای خود ادامه داد. از زحمات آنها تشکر می کنم. بعد از مدت ها برد باعث خوشحالی ما شد و وقتی این پیروزی در حضور هواداران اتفاق افتاد برای ما شادی مضاعف بود. ما واقعا به آن سه امتیاز نیاز داشتیم. حدود یک ماه دیگر بازی نمی کنیم بنابراین 6 روز به بازیکنانم استراحت می دهم، سپس برای بازی با نفت مسجد سلیمان که فینال برای ما است آماده می شویم.
او سپس به برخی از بازیکنان تیم اشاره کرد: «خب، ما به همه بازیکنان نیاز داریم. مثلا آقای مسلمی بعد از مدت ها بازی کرد و خوب بود. آقاجانپور هم همینطور بود و واقعا خوب بود. ما از همه راضی هستیم. در مورد آقای رزاق پور هم می توان گفت که در پستی متفاوت از ایشان بازی کردیم.
در همین راستا از ساغلام پرسیده شد که آیا از کیفیت تیمش مقابل مس رفسنجان راضی است یا خیر؟ وی در پاسخ به این سوال که تمرینات تراکتورسازی را در روزهای جمعه و شنبه فقط به ضربات ایستگاهی اختصاص دادیم. فضاهایی را که آقای عباس زاده علامت می زد را خالی کرده ایم که استقبال می کنیم. این یکی از واقعیت های بازی است شما می توانید از آن استفاده کنید مخصوصاً زمانی که بازیکنان شما از نظر بدنی برتر هستند.
آخرین سوال ساغلام درباره علی دشتی و دلیل غیبت او بود. سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که سرنوشت این بازیکن در تراکتورسازی چه خواهد شد، توضیح داد: این بازیکن تا پایان فصل در جمع ما نخواهد بود. از دست دادن بازیکن در این مرحله برای ما آسان نیست، اما اگر نتوانید ارزش های خاصی را در فوتبال حفظ کنید، محکوم به فنا هستید. ما باید این کار را هم در باشگاه و هم در تیم انجام دهیم. خوب یک بار اشتباه کرد و از ما و دوستانش عذرخواهی کرد. بخشیدیم اما دوباره تکرار شد. دیری نگذشت که اشتباه نابخشودنی تری رخ داد و ما این تصمیم را در مورد آن گرفتیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817932 |
15 جولای 1401 ساعت 00:17 |
15,186 |

0نظرات

تراکتور بدون هواکش مانند غذای بدون نمک است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به بازیکنان این تیم، مدیریت باشگاه و همچنین افرادی که اجازه بازگشت هواداران به ورزشگاه یادگار امام تبریز را دادند، تبریک گفت.