سال تلخ علی علیپور سیاه شد!

علی علیپور به دلیل پارگی رباط صلیبی حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود.

سال تلخ علی علیپور سیاه شد!

علیپور که آخرین بار در 23 بهمن ماه در بازی ژیل ویسنته و فامالیکایو برای تیمش به میدان رفته بود، در دقیقه 15 آن بازی از ناحیه زانو آسیب دید و زمین را ترک کرد و در حالی که به نظر می رسید پارگی رباط صلیبی او قطعی بود، همه اینها تا زمانی که منتظر ماندند. برای نتایج نهایی آزمون

گزارش تمرین سهمهاجم ژیل ویسنته که در این فصل پس از مصدومیت زانو عملکرد خوبی در تیمش داشته است، حالا نتایج پزشکی او نشان می دهد که رباط صلیبی اش پاره شده و تا 6 ماه دیگر نمی تواند در مسابقات شرکت کند.


سرویس خبر شماره: 1894345
16 مارس 1401 در 01:05
56.7 هزار |

12نقطه نظر

پارگی رباط صلیبی در سکوت کامل

علی علیپور در این فصل در لیگ پرتغال تنها دو گل برای تیمش به ثمر رسانده و در تیم ژیل ویسنته عملکرد چندان خوبی نداشته و حالا فصل کابوس وار او با مصدومیت شدیدی به پایان می رسد. مشخص نیست چه زمانی او زانوی خود را زیر تیغ جراح خواهد گذاشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این در حالی است که علیپور در سه بازی اخیر ژیل ویسنته حضور نداشته است و تا پایان فصل در ترکیب حضور نخواهد داشت، اما در صورت موفقیت آمیز بودن این قرارداد، او برای شروع فصل جدید در دسترس خواهد بود.

اما دو هفته بعد مشخص شد که او از پارگی رباط صلیبی رنج می برد و فصل را برای مهاجم سابق خیلی زود به پایان رساند و حالا او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و ریکاوری طولانی مدتی را پشت سر بگذارد.

1726749