سال سختی برای فدراسیون و رئیس جمهور در پیش است

همچنین باید به برنامه فشرده تیم ملی فوتسال، فوتبال ساحلی و همچنین بانوان ایران اشاره کرد و بدین ترتیب به سختی کار سرپرست فدراسیون در سال جدید پی برد. سالی که می تواند برای تاج و هیئت مدیره فدراسیون فوتبال شمشیر دولبه باشد.

1834529
1834530

در کنار این موارد، تیم نوجوانان ایران با هدایت حسین عبدی باید در جام ملت های آسیا شرکت کند و به دنبال کسب سهمیه جام جهانی و قهرمانی قاره کهن باشد.


سرویس خبر شماره: 1896999
آوریل 02, 1402 در 01:26 ب.ظ
346

0نقطه نظر

تاج حرف نمی زند، اشاره می کند!

دومین چالش امسال حضور تیم امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و بازی های المپیک است. تیمی که هنوز سرمربی ندارد و این پرونده به چالشی برای سران فدراسیون تبدیل شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج در اولین روز سال 1402 در تمرینات تیم ملی شرکت کرد و با حضور در کنار امیر قلانوی به شدت از سرمربی تیم ملی ایران با ستاره های جدیدی چون مهدی طارمی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش حمایت کرد. و داشت…

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما رئیس فدراسیون در حاشیه تمرین روز گذشته ترجیح داد با خبرنگاران مصاحبه نکند و فقط با صدا و سیما ارتباط مستقیم برقرار کرد. با این حال عکاسان اردوی تیم های ملی ژست های جالبی از تاج در یادگار ثبت کردند. از دور دستش را بلند کرد و با خبرنگارانی که در فاصله 20 متری نیمکت بودند احوالپرسی کرد و سپس با نشان دادن مچ دست چپ (کنایه از زمان نداشتن) به درخواست مصاحبه آنها پاسخ داد.

شکی نیست که سال 1402 برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال بسیار سخت خواهد بود. مهم ترین رقابت پیش روی آنها جام ملت های آسیا 2023 است و شاگردان امیر قلانوی برای کسب عنوان قهرمانی باید به مصاف مدعیان شرق و غرب آسیا بروند.

در سال 1402 روزهای سختی برای مهدی تاج در راه است و او باید با مدیریت خود تیم های مختلف را به موفقیت برساند.

سال سختی برای فدراسیون و رئیس جمهور در پیش است