سال سیاه برای اسپانیایی ها: فقط رئال پیشرفت کرد!


سرویس خبر شماره: 1850266
05 نوامبر 1401 در 00:45
17.6 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

گزارش:

به این ترتیب تنها رئال مادرید به عنوان تیم اسپانیایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. مدافع عنوان قهرمانی دو هفته پیش صعود خود را تایید کرد اما باید سلتیک را در هفته پایانی شکست دهد تا به مقام اول برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در متروپولیتانو مادرید، اتلتیکو میزبان بایر لورکوزن بود و برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود باید پیروز می شد، اما با تساوی 2-2 به پایان رسید. در این دیدار یانیک کاراسکو در آخرین دقیقه یک پنالتی را از دست داد. در نهایت کلوب بروژ و پورتو به دور بعد راه یافتند و اتلتیکو برای صعود به لیگ اروپا باید در هفته پایانی پورتو را شکست دهد.

با پایان شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، حذف دو تیم اسپانیایی دیگر قطعی شد.

سال سیاه برای اسپانیایی ها: فقط رئال پیشرفت کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا و اتلتیکو مادرید امشب از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازماندند. بارسلونا که قبل از شروع بازی مقابل بایرن به دلیل پیروزی اینتر مقابل ویکتوریا پلژن مطمئناً از دور خارج می شود، در نیوکمپ با سه گل مغلوب بایرن شد. بایرن و اینتر به دور بعدی گروه بارسا صعود کردند.

سویا شب گذشته نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. سویا با وجود برتری 3-0 مقابل کپنهاگ، فرصت صعود را از دست داد و سیتی و دورتموند پیشرفت کردند.