سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان

با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است. اتاق فرار (اسکیپ روم Escape Room) یک بازی گروهی و فکری ولی در عین حال پرهیجان و ترسناک است که شما باید با حل معما یا کنارهم گذاشتن سرنخ‌ها، خود و هم‌گروهی‌های خود را نجات دهید. در تابستان 1394 یک تیم به فکر ساخت اسکیپ روم در ایران افتادند. در اوایل سال 1395 اولین اسکیپ روم ایران شروع به کار کرد و با استقبال بی‌نظیری مواجه شد. پس از آن در مدت زمان کوتاهی تقریبا تمام شهرهای ایران ساخت اتاق فرار را در پیش گرفتند و امروزه تعداد زیادی اتاق فرار (اسکیپ روم) با سناریوهای مختلف وجود دارد.

خرید و فروش وبمانی

دسترسی عالی، امکان عکاسی پس از پایان بازی، شارژکردن گوشی همراه، وجود کمد قفل‌دار برای نگهداری لوازم شخصی، رختکن، جای پارک آسان، اینترنت و سیستم تهویه از جمله ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه است. مبلغ پرداختی نهایی است و در محل اتاق فرار مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد. در غیر این صورت ممکن است در تعیین گیم پلی بازی با مشکل مواجه شوید.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک 7 مهر

سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان اسکیپ روم ایگور یکی از بازی‌های بسیار مهیج و در عین حال ترسناک را به اجرا می‌گذارد. سناریوی بازی به‌ این صورت است که در گذشته اتفاقات عجیب و مرموزی رخ داد که شروع به آسیب‌رساندن به شهرهای پیرامون خود کرد. اهالی آن شهرها بر این باور بودند که چیزهای عجیب‌وغریبی را تماشا می‌کنند که نمی‌توان به‌سادگی آن‌ها را اثبات کرد.

۱۱. وست روم

ببینید چقدر سریع می توانید معماها را حل کنید و راه خروج از اتاق اداری کسل کننده ای را که در آن گرفتار شده اید پیدا کنید. برای کسانی که به دخمه پرپیچ و خم علاقه دارند و مسیرهای مناسب را پیدا می کنند، توصیه می کنیم بازی The Doors را امتحان کنند . هدف شما در اینجا این است که به عقب و جلو بروید، همه سرنخ ها را پیدا و حل کنید، و راهی برای خروج پیدا کنید. وقتی بازی را در یک اتاق ساده با چند شیء شروع می‌کنید، پیش‌بینی پیچش‌های داستانی فراطبیعی که هنوز در راه است دشوار است.

آنها بر این باورند که فعالیت بدنی و فکری توام می‌تواند رشد و پویایی افراد برای استفاده از خلاقیت و همیاری را بالا ببرد. پس از مدتی اتاق فرار در امریکا و اروپا نیز همه گیر شد و در حال حاضر در ایران نیز توسط تیم‌های مختلف ارائه می‌شود.[۱][۲]اولین مجموعه فرار در سال ۲۰۰۷ در کیوتو ژاپن توسط شرکت SCRAP با یک اتاق برای یک گروه ۶ نفره افتتاح شد. اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می کنند. اتاق فرار یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند. اتاق‌های فرار از بازی‌های ویدئویی «فرار از اتاق» الهام گرفته شده‌است.

البته که اگر هیجان اتاق فرار را یک بار تجربه کنید، تمام اسکیپ روم هایی که به آن دسترسی دارید را امتحان خواهید اتاق فرار هویت کرد. حداقل یک بار برای هرکس اتفاق افتاده که درحال تماشای فیلم ترسناک یا خواندن کتاب معمایی است و خودش را جای شخصیت اصلی جا می‌زند و به این فکر می‌کند که اگر جای او بود برای حل مشکل یا فرار از مخمصه چه کاری می‌کرد. در اسکیپ روم اسکیپ مستر توان مغزی دوستانتان را می‌توانید به چالش بکشید. سناریوی داستان اتاق فرار اسکیپ مستر به‌ این صورت است که یکی از دوستان افراد شرکت‌کننده به‌مدت چند روزی است که گم شده است و از او خبری نیست.

  • پینت بال یک ورزش فیزیکی پر هیجان است حال آنکه اتاق فرار (اسکیپ روم) یک ورزش فکری پرهیجان محسوب می شود.
  • پس از خراب شدن ماشین و جستجوی سرپناه ، یک کابین متروکه در وسط جنگل پیدا می کنید (هیچ چیز در این مورد نگران کننده نیست؟).
  • امکانات این مجموعه متنوع است و شامل سالن انتظار مجزا، فضای اختصاصی برای عکاسی، صندوق برای نگهداری وسایل در حین بازی، شارژ تلفن همراه، سفارش نوشیدنی، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و فضا و دکوراسیون کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است.

اگر عبارت اتاق فرار را در اینترنت جستجو کنید با مجموعه‌های زیادی روبرو می‌شوید که کار شما را برای انتخاب بسیار سخت خواهد کرد. وبسایت تایم فور فان، این کار را برای علاقمندان به این بازی راحت کرده است. بعد از این مرحله، اتاق فرار شما قبل از راه اندازی نیاز به تست و آزمایش با گروه ازمایشی داره که اهمیتش از بقیه قسمتها بیشتره. چون تو این مرحله نقاط قوت و ضعف کار شما به صورت عینی خودشو نشون میده. حواستون به همه چیز باشه،اگه تو مرحله تست گروه آزمایشی سردر گم بود و دور خودش بی هدف می چرخید یعنی جریان بازی ضعیفه، اگه سرگرم نشد و خسته بود بهتره رو معماها بیشتر کار کنین و …. در هر صورت روی همه چیز حساسیت به خرج بدین و همه چیز رو تست کنین حتی موسیقی، رنگ و دکور.