سامان فلاح از بخش مراقبت های ویژه به بخش منتقل شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بسیاری منتظر حضور سامان فلاح، مدافع جوان و توانمند پیکان در اردوی تیم ملی بودند، اما او در روزهای پایانی سال 1401 با بدشانسی بزرگی روبرو شد و حادثه تلخی را تجربه کرد. .

در این حادثه مدافع جوان خودروساز با اقبال زیادی مواجه شد و جان سالم به در برد اما با وجود اینکه شکستگی خاصی نداشت به دلیل جراحات وارده بر بدن و همچنین کبودی شدید در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

1790820

پس از پایان بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر، به دلیل حضور یکی از میهمانان تیم ملی، امیر قلعه نویی، مجتبی حسینی سرمربی پیکان به فلاح اجازه داد تا برای دیدار با خانواده خود به مدت دو روز به شمال کشور برود. در راه خانه اما خودروی حامل مدافع خوش آتیه فوتبال واژگون شد و تصادف کرد.

فلاح در چند روز گذشته در بخش مراقبت های ویژه بستری بود اما با بهبودی نسبی اکنون به بخش منتقل شده و به نظر می رسد روز به روز به بهبودی کامل نزدیک می شود.


سرویس خبر شماره: 1896885
آوریل 01, 1402 در 2:54 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

در انتظار بازگشت مدافع ملی پوش به فوتبال

با شرایط فعلی به احتمال زیاد طی چند روز آینده شاهد ترخیص این مدافع ملی پوش از بیمارستان خواهیم بود و به تدریج تمرینات خود را برای آماده شدن برای بازگشت به فوتبال آغاز خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع ملی پوش پیکان روز به روز در حال پیشرفت است و به نظر می رسد به زودی به فوتبال بازگردد.

سامان فلاح از بخش مراقبت های ویژه به بخش منتقل شد