سامی نام سرمربی استقلال برای فصل آینده را اعلام کرد/لیست بازیکنان ورودی و خروجی مشخص شد.



فرشید سمیعی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: نقل و انتقالات باشگاه استقلال در حال انجام است اما بنا به دلایلی سعی داریم بی سر و صدا به کار خود ادامه دهیم.

سمیعی در خصوص نگرانی هواداران استقلال و عدم اطلاع باشگاه در خصوص نقل و انتقالات گفت: قوانین و مقررات جدید نقل و انتقالات برای قراردادها ابلاغ شده است و با وجود اینکه 7 روز پیش قرارداد بسته شده بود به هم خورد و با این قوانین باید قراردادها منعقد شود. دوباره در قالب جدید امضا کرد تا باشد.

سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: اخیرا مذاکرات خوبی با بازیکنان داشته ایم و به صورت محرمانه در حال انجام اطلاعات هستیم تا قیمت بازیکنان به صورت تصاعدی افزایش پیدا نکند. مذاکرات در حال انجام است و انشالله تیمی به افتخار هواداران و باشگاه استقلال تشکیل خواهد شد.

سمیعی درباره حذف و فیلتر شدن نظرات صفحه باشگاه استقلال توضیح می دهد: از فیلتر شدن نظرات صفحه اینستاگرام باشگاه اطلاعی ندارم! اما از آنجایی که آقای نکونام با استقلال قرارداد 3 ساله امضا کرد، البته تا پایان قراردادش در خدمت آنها هستیم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در خصوص خبر مذاکره با استراماچونی و شایعه حضور سرمربی تیم ملی ساحل عاج گفت: هیچ مذاکره ای از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته و پیشنهاد رسمی به این تیم نداده ایم. شاید برخی از سرمربیان صحبت کرده باشند، اما مذاکره ای از طریق باشگاه استقلال انجام نشده است.

سمیعی درباره جذب بازیکنان بزرگ توضیح داد: با توجه به بدهی هایی که استقلال در 2 فصل اخیر برای بازیکنان ایجاد کرده است، باید بازیکنانی که مورد تایید کارشناسان و سرمربی قرار گرفته اند ابقا شوند و تیم استقلال ترمیم و تقویت شود. در مناطق دیگر موقعیت ها

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره لیست انصراف نکونام گفت: بله لیست انصراف ها و لیست افرادی که باید جذب شوند ارائه شده است و البته تفاوت اساسی با اسامی که در فضای مجازی منتشر شده است. .

سمیعی در خصوص حفظ سید حسین حسینی افزود: یک سری مذاکرات باید انجام شود و امیدواریم در خدمت ایشان باشیم.

مدیرعامل موقت در خصوص زمان اعلام اسامی جذب شدگان گفت: در فصل نقل و انتقالات اسامی را به هواداران اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: افشای علاقه استراماچونی برای بازگشت به استقلال/ پاستورلو از پیشنهاد اولیه آبی ها فاش کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال