سانتوس: اسپانیا مصدوم است اما ما می خواهیم برنده شویم

سانتوس ادامه داد:“از بازیکنانم خواستم در زمین سخت کار کنند زیرا بازی سخت و پیچیده ای در پیش داریم. اسپانیا مقابل سوئیس شکست خورد و اکنون خطرناک تر از همیشه است. آنها تیم باتجربه ای هستند و فردا برای پیروزی مقابل ما حضور خواهند داشت. اسپانیا می خواهد ثابت کند که باخت مقابل سوئیس شانسی بود و آنها تیمی با کیفیت و شایسته هستند، اسپانیا تیم آسیب دیده ای است و امیدوارم بعد از بازی مقابل ما مصدومیت آنها بدتر شود. برای تساوی وارد زمین شوید. مطمئن باشید.”


سرویس خبر شماره: 1845378
04 مهر 1401 ساعت 22:10
5.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

بازی سختی خواهد بود

سانتوس همچنین تایید کرد که ژائو فلیکس از مصدومیت بهبود یافته و برای بازی فردا در دسترس است. وی همچنین گفت که هیچ بازیکنی را بر اساس نام و شهرت دعوت نمی کند و همه بازیکنان حاضر در اردوی پرتغال شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورشان هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال فردا شب در آخرین بازی گروهی لیگ ملت های اروپا میزبان اسپانیا است. پرتغال چند روز پیش با پیروزی مقابل جمهوری چک موفق شد به صدر جدول صعود کند. پرتغالی ها این رهبری را مدیون سوئیس هستند که در ساراگوسا 1-2 اسپانیا را شکست دادند. پرتغال فردا تنها با یک تساوی راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها می شود.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال معتقد است که اسپانیا پس از باخت مقابل سوئیس، خطرناک‌تر از همیشه است، اما اطمینان داد که آنها در قرعه‌کشی شرکت نخواهند کرد.

سانتوس: اسپانیا مصدوم است اما ما می خواهیم برنده شویم

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال در نشست خبری این دیدار گفت“تمام جهان اسپانیا را می شناسند و می دانند که آنها 20 سال است که به روش خاصی بازی می کنند. اسپانیا تیمی است که دوست دارد توپ و زمین را در اختیار داشته باشد و وقتی توپ را از دست می دهد سریعاً حریف را تحت فشار قرار می دهد. نگران بازی با اسپانیا نیستیم، اما با تمام احترامی که قائلم، با این تیم بازی خواهیم کرد.”