سانتوس: حتی یک نفر هم در مورد رونالدو صحبت نمی کند

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال تاکید کرد که هدف همه بازیکنانش فقط درخشش در جام جهانی است.

سانتوس: حتی یک نفر هم در مورد رونالدو صحبت نمی کند

من فقط کرواسی و مراکش را تماشا می کردم و شما بازی های متعادلی را می بینید. ما آماده رویارویی با حریفان خود هستیم و البته می دانیم که آنها ما را با مشکلات زیادی مواجه خواهند کرد. غنا تیم بسیار خوب سازماندهی شده ای است و عملکرد آنها مقابل سوئیس این را نشان داد. تیم های آفریقایی با استعداد، غیرقابل پیش بینی و تاکتیک های مدام در حال تغییر هستند. امروز نمایندگان آفریقا نسبت به گذشته تیم های بسیار کامل تری هستند.


سرویس خبر شماره: 1855132
دسامبر 02, 1401 در 06:14 ب.ظ
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

فرناندو سانتوس گفت: “برنده شدن در چنین تورنمنتی برای هر تیمی و برای هر کشوری بسیار سخت است. البته من این جاه طلبی، این آرزو و این آرزو را برای قهرمانی در جام جهانی دارم، معتقدم توانایی مبارزه برای این را داریم.” ما می خواهیم شادی زیادی به مردم پرتغال بدهیم. شما فقط باید به آن بازی های اولیه نگاه کنید تا به وضوح ببینید که بازی در جام جهانی چقدر دشوار است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف غنا می رود. در هفته های اخیر شایعات مربوط به کریستیانو رونالدو و در نهایت جدایی او از منچستریونایتد به شدت افزایش یافته بود اما فرناندو سانتوس مدعی شد بازیکنان تیم ملی پرتغال در این پرونده اصلا با یکدیگر صحبت نکرده اند.

آخرین حواشی کریستیانو رونالدو؟ جدایی او از منچستریونایتد توجه ما را منحرف نخواهد کرد. من حتی نشنیدم که بازیکنان یا حتی خود رونالدو در هر زمان در اردو، تمرین، اوقات فراغت یا حتی هنگام تفریح ​​در مورد آن صحبت کنند. آنچه اهمیت دارد تمرکز شدیدی است که در بازیکنانم می بینم. آنها ذهن بزرگی دارند و در عین حال از مشکلاتی که ما با آن روبه رو خواهیم شد آگاه هستند، زیرا نگاهی واقع بینانه دارند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی