سانتوس: قلب من نمی میرد، باید و باید به جام جهانی برویم

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که از عدم رویارویی با ایتالیا خوشحال است.“نه، من خوشحال نیستم. خوشحالم چون پرتغال ترکیه را شکست داد و ما خوب بازی کردیم. ترکیه حریف سختی بود اما می دانستیم که باید برنده شویم. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به جام جهانی انجام دادیم و خواهیم بود. فردا شب با 100% انرژی در زمین مسابقه.”


سرویس خبر شماره: 1817069 |
08 فروردين 1401 ساعت 17:20 |
3,371 |

0نظرات

مقدونیه حریف سرسختی است

سرمربی پرتغالی امروز در نشست خبری گفت که پرتغال باید خیلی زود پرونده مقدونیه را ببندد و کاری را به دقایق پایانی موکول نکند زیرا دیگر نمی توانند استرس را تحمل کنند.

آشنایی با مقدونیه:“روی کاغذ ما تیم قوی تری هستیم، اما اگر فکر کنیم حریف ضعیفی در پیش داریم، بسیار متأسف خواهیم شد. مقدونیه را می شناسیم و با احترام به این تیم و تمام نقاط قوت خود وارد زمین می شویم. این بازی ممکن است بازی مرگ یا زندگی آنها باشد، اما ما هم می توانیم. “با فداکاری، اراده، سخت کوشی و روحیه بالا، می توانیم پیروز شویم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا تیم ملی پرتغال در آخرین بازی پلی آف جام جهانی قطر میزبان مقدونیه شمالی خواهد بود. دیداری که کمتر کسی می توانست تصورش را بکند زیرا ایتالیا به نظر می توانست از سد مقدونیه بگذرد و دیداری حساس و جذاب با پرتغال برگزار کند. پرتغال در مرحله نیمه نهایی موفق شد از سد ترکیه عبور کند و منتظر ایتالیا بماند اما در نهایت مقدونیه آخرین مانع این تیم برای صعود به جام جهانی بود.

تفاوت بازی با ترکیه: آنالیز خوبی از ترکیه داشتیم و سازمان دفاعی و هجومی آنها را می شناختیم. حال به سراغ ساختار دفاعی مقدونیه می رویم. می دانم که برای بازی فردا باید از نظر فیزیکی و تاکتیکی در اوج باشیم. مقدونیه قرار است ما را به دردسر بیاندازد، اما در این بازی بیشتر از بازیکنانی که در زمین حضور خواهند داشت، پویایی و تحرک تیم و همچنین پایبندی به ایده تاثیرگذار است.

از وارد شدن به دردسر مانند بازی با ترکیه خودداری کنید. این هدف ماست و چیزی که من می‌خواهم، اما نمی‌دانم در بازی چه اتفاقی می‌افتد، من فالگیر نیستم. از بیرون همه چیز برای ما ساده به نظر می رسد، اما در داخل زمین، نتیجه مشخص می شود. به عنوان یک مربی، ایده هایم را به تیم منتقل می کنم، اما در زمین، همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. من می خواهم تیم پیروز شود و بدون مشکل صعود کند. من پیر شدم و قلبم دیگر طاقت فشار و استرس را ندارد. ما باید پیروز شویم، پیروز شویم، پیروز شویم و به جام جهانی برویم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی