سانتوس: پرتغال نباید گل بخورد

سانتوس پس از بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی پرتغال امشب در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف غنا رفت و در دیداری پر فراز و نشیب موفق شد حریف آفریقایی خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال از عملکرد دفاعی بازیکنانش مقابل غنا انتقاد کرد و گفت یک تیم نباید به حریف فرصت بدهد و بدون دلیل گل بخورد.

سانتوس: پرتغال نباید گل بخورد

بررسی عملکرد فنی پرتغال در این بازی
ما از دفاع به حمله و بالعکس خیلی خوب بودیم. غنا در این دیدار هیچ شوتی به سمت دروازه نداشت. هر زمان که توپ در اختیار داشتیم یا در بازی بدون توپ خیلی با احتیاط بازی می کردیم، اما با احتیاط بازی کردن با منفعل بودن تفاوت دارد. هر بار که توپ را دریافت می کردیم و برای حمله به خط هافبک حریف می رفتیم، برمی گشتیم و توپ را در یک نیم دایره بیرونی به سمت دروازه خودی حرکت می دادیم. این باعث شد حملات ما نامشخص باشد.


سرویس خبر شماره: 1855361
03 دسامبر 1401 در 10:35 ب.ظ
429 امتیاز خبر

0نقطه نظر

صحبت های فرناندو سانتوس در بین دو نیمه
اما از دقیقه 30 یا 35 بهتر شدیم. در سه تا چهار دقیقه پایانی نیمه اول، چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم و روی سانترها خطرناک بودیم. این بازی اصلا آسان نبود. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم درست است که باید صبور باشید اما نه آنقدر. مسابقه به قدری فشرده بود که اگر می خواستیم صبور باشیم امکان گلزنی وجود نداشت. متوجه شدند و سعی کردند بازی را عوض کنند، پنالتی ما به خاطر همین تغییر گل شد.

سرمربی پرتغال در پایان ضمن تبریک این پیروزی به شاگردانش از عملکرد دفاعی آنها انتقاد کرد. پرتغال در 30 دقیقه پایانی بازی دو گل از غنا دریافت کرد و در دقیقه 100 حتی در ثانیه های پایانی بر اثر خطا تقریبا دروازه خود را باز کرد و به جای سه امتیاز با یک امتیاز در این بازی به کار خود پایان داد. .

انتقاد از عملکرد دفاعی پرتغال
اما گل هایی که خوردیم واقعا خوب بودند. من شنیدم که ژائو فلیکس همان چیزی را به خبرنگاران گفت که بازیکنان حاضر در زمین نمی‌دانستند چه اتفاقی می‌افتد وقتی گل زدیم. این مورد در مورد دو گل است. یک تیم نباید اینطور گل بزند. این اصلا قابل قبول نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی