سانتیاگو سولاری در آستانه بازگشت به رئال مادرید است

به گزارش “ورزه سه”، نشریه مارکا امروز از بازگشت قریب الوقوع سانتیاگو سولاری به رئال مادرید خبر داد. او یک سرمربی آرژانتینی بود که در سال 2000 از اتلتیکو به رئال مادرید پیوست و پس از 5 فصل بازی برای کهکشانی ها به اینتر رفت. او در سال 2013 به رئال بازگشت تا به عنوان مربی تیم پایه این باشگاه مشغول به کار شود.

سولاری در فصل 19-2018 و زمانی که سرمربی تیم دوم رئال بود، جایگزین جولن لوپتگی در تیم اصلی رئال شد و تا ماه مارس هدایت آن تیم را بر عهده داشت، اما دو شکست متوالی مقابل بارسا باعث اخراج او شد. و جایگزین زین الدین زیدان شد. این سولاری بود که در رئال به وینیسیوس اعتماد کرد و به او در ترکیب معمولی زمین داد. وینیسیوس همیشه می گفت که مدیون سولاری است. سولاری در مارس گذشته از سرمربیگری آمریکا مکزیک اخراج شد و از آن زمان تاکنون بدون تیم بوده است.

سانتیاگو سولاری درخواست سران رئال مادرید را پذیرفته و به زودی به باشگاه سابقش بازخواهد گشت. موقعیت جدید او هنوز مشخص نیست.

سانتیاگو سولاری در آستانه بازگشت به رئال مادرید است


سرویس خبر شماره: 1845478
05 مه 1401 در 8:15 ب.ظ.
7K |

1نقطه نظر

ادعای علامت تجاری

در رئال مادرید او را مردی قابل اعتماد و نماینده شایسته ارزش های باشگاه می دانند. او اکنون یک گام به عقب دارد و باید دید در کدام پست فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که رائول گونزالس اکنون سرمربی تیم دوم رئال است و بعید است سولاری را روی نیمکت این تیم ببینیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی