ساوتگیت: از بازی با مگوایر پشیمان نیستم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از تصمیم خود برای بازی با هری مگوایر و لوک شاو پس از تساوی 3-3 مقابل آلمان با وجود اشتباهاتشان دفاع کرد.

ساوتگیت: از بازی با مگوایر پشیمان نیستم


سرویس خبر شماره: 1845395
5 اردیبهشت 1401 ساعت 09:30
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این سوالی است که همیشه مطرح خواهد شد، اما فکر می کنم در حال حاضر باید بهترین و با تجربه ترین بازیکنان را در تیم ملی داشته باشیم. مگر اینکه شرایطی وجود داشته باشد که استفاده از آنها را غیرممکن کند.

اولین بار آلمان بود که روی اشتباهات هری مگوایر گل زد. مگوایر برای آلمان در خانه یک پنالتی به ثمر رساند. این گل روی اعتماد به نفس انگلیسی ها تاثیر زیادی گذاشت و زمان برد تا خودشان را پیدا کنند. در پایان بازی، ساوتگیت با سوالات زیادی در مورد بازی مگوایر و شاو مواجه شد. کسانی که مدتی است جایگاه ثابت خود را در لیست دائمی باشگاه منچستریونایتد خود از دست داده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی انگلیس و آلمان شب گذشته در ومبلی در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

گل های خورده انگلیس
معتقدم دلیل گل هایی که زدیم سیستم بازی تیم ما نبود. روی گل دوم کمی ساده لوحانه کار کردیم و گل های اول و سوم را روی اشتباهات فردی زدیم. اما برای من مهم این است که هر بار با سیستم خودمان بازی می کردیم تهدیدی برای دروازه حریف می شدیم. همه می توانند نظر خود را داشته باشند، اما به نظر من این بهترین سبک بازی برای ماست.

دلیل بازی مگوایر و شاو
من می دانم که همه اکنون فقط روی هری مگوایر متمرکز شده اند، اما در دو بازی این روزها، شاهد انجام کارهای مهم او در طول بازی برای ما بوده ایم. لوک نمونه دیگری از یک فوتبالیست استثنایی است. خوب شما به من بگویید چه کار کنم؟ آیا نباید لوک شاو را انتخاب کنیم زیرا مدتی است در باشگاهش کمتر فوتبال بازی کرده است؟ امشب دیدی که چقدر خوب کار کرد.

دیدار ساوت گیت با بازیکنان انگلیسی
بله، از من خواستند که به صورت انفرادی جلسه ای داشته باشیم و در مورد مسائلی صحبت کنیم. برخی باشگاه ها از چنین چیزی می ترسند، اما به نظر من خیلی خوب و مفید است. با بچه ها در مورد موضوعات مختلف صحبت کردیم. از این به بعد این جلسات را خواهیم داشت. هدف این است که بچه ها را در مسیر درست نگه دارید. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که همه با هم در حال یادگیری هستند. همه ما باید آرامش داشته باشیم و فقط به آینده نگاه کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گرت ساوتگیت در پایان بازی در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.