ساوتگیت: انگلیس باید بهتر از این باشد


کد اطلاعات: 2051947
10 جولای 1403 در 11:48 ب.ظ.
110

1نقطه نظر

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید که تیمش با وجود شکست اسلواکی باید بهتر کار کند.

ساوتگیت: انگلیس باید بهتر از این باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس عصر امروز بسیار به حذف از یورو 2024 نزدیک بود اما به لطف گل های جود بلینگهام و هری کین موفق شد اسلواکی را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پایان بازی گفت:بازیکنانی که به زمین آمدند، چه گل زدند و چه در این پیروزی نقش داشتند، همه کمک کردند. این طرز فکر آنهاست و به همین دلیل ما پیشرفت کردیم.”

بازی چگونه پیش می رود؟
به عنوان یک تیم جوان، آنها صبر زیادی از خود نشان دادند، بنابراین انتقال سریع توپ آسان تر بود. می توانستیم 15 دقیقه زودتر زمین را ترک کنیم، اما سخت بود.

فشار نامطلوب؟
بازی تحت فشار در خط هافبک مشکلی است که ما برای مدت طولانی با آن روبرو بوده ایم. امروز زمان لازم برای یافتن تاکتیک های لازم برای رسیدن به آن را داشتیم، اما همچنان فشار می آوردیم و به دنبال راهی برای گلزنی بودیم و در نهایت این موقعیت را ایجاد کردیم. ما می خواهیم بهتر از این باشیم.

2049214

انتقاد از انگلیس؟
ما هنوز در چالش هستیم و این را درک می کنیم، اما ویژگی هایی داریم که به ما اجازه داده در این رقابت ها بمانیم. من به روحیه و رهبری که بازیکنان نشان دادند افتخار می کنم.

هری کین و جود بلینگهام؟
هری و جود… 15 دقیقه مونده… شما از نظر فیزیکی بهشون نگاه میکنید و فکر میکنید که آیا میتوانیم این موقعیت ها را تکرار کنیم. اما شما می دانید که این بازیکنان چه کاری می توانند انجام دهند و به همین دلیل است که ما به آنها پایبند هستیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی