ساوتگیت: خوشحالم راشفورد و فودن گل زدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیس که نیمه اول را با تساوی بدون گل امشب مقابل ولز به پایان رساند، در نیمه دوم طوفانی ظاهر شد و با دو گل مارکوس راشفورد و یک گل فیل فودن موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. در مرحله یک هشتم نهایی به عنوان سرگروه گروه B.

عملکرد انگلیس به همان اندازه که در دفاع خوب بود، آیا در حمله راضی کننده بود؟
بله، به نظرم راضی کننده بود. ما در نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کردیم، اما به غیر از شانس مارکوس راشفورد، موقعیت های خطرناک دیگری نداشتیم. باید در این نیمه بیشتر پرس می کردیم و توپ را سریعتر به یک سوم حریف می بردیم. اما وقتی در نیمه دوم دو گل زدیم، می دانستیم که حریف روحیه خود را از دست داده است.

پس از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ولز، گرت ساوتگیت از گلزنان تیمش مارکوس رشفورد و فیل فودن تمجید کرد اما گفت که از عملکرد تیمش در نیمه اول ناراضی است.

ساوتگیت: خوشحالم راشفورد و فودن گل زدند


سرویس خبر شماره: 1856447
9 دسامبر 1401 در 01:48
1.7 هزار |

0نقطه نظر

ساوتگیت سرمربی سه شیرها پس از پایان بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

نمایش راشفورد و فودن
رشفورد عالی بود باید بگویم او خیلی خوب تمرین کرد و امشب در بهترین حالت خود بود. از زمانی که مارکوس به تیم ملی بازگشت، کار بزرگی انجام داده است. او امشب می تواند هت تریک کند.
فودن هم عالی بود. بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که آنها خیلی در بازی حضور ندارند، به همین دلیل موقعیت وینگرها را تغییر دادیم که نتیجه داد. اینکه راشفورد و فودن امشب گل زدند واقعا خوب است.



مجله اخبار فوتبال خارجی