ساوتگیت: در یک تورنمنت، این چیزها به طور طبیعی اتفاق می افتد


سرویس خبر شماره: 1855580
5 دسامبر 1401 در 01:26
14.5 هزار |

0نقطه نظر

ساوتگیت به دلیل انتخاب ترکیب و تصمیمات تاکتیکی سه شیرها مورد انتقاد خبرنگاران قرار گرفت و ساوتگیت سعی کرد از تصمیماتش دفاع کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس که پس از پیروزی با گل بزرگ مقابل ایران در اولین بازی خود در جام جهانی امیدهای زیادی را در بین هواداران خود ایجاد کرده بود، عصر امروز با ارائه عملکرد ضعیف مقابل آمریکا متوقف شد. . آمریکا با تساوی بدون گل مواجه شد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی انگلیس در مصاحبه بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

انگلیس در زمان حمله چه چیزی را از دست داده بود؟
قدرت پایان. در این بازی مثل بازی اول قدرت تمام کنندگی را نداشتیم اما این اتفاقات می افتد. مواجه شدن با این موارد در مسابقات فوتبال طبیعی است.

چرا اینقدر بین بازی با ایران و بازی با آمریکا تفاوت وجود دارد؟
می دانستم بعد از این درخشش و این نتیجه بزرگ مقابل ایران، در این دیدار برای ما سخت خواهد بود. تکرار این اجرا همیشه سخت است. به همین دلیل می‌خواهم اینجا بگویم که از عملکرد بچه‌ها در این بازی راضی هستم، می‌توانستیم در یک سوم پایانی بهتر باشیم، اما در مقابل حریفی که مدام به دنبال ضربه زدن به ما بود، مقاومت بالایی از خود نشان دادیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

انتقاد از ترکیب و تعویض های ساوت گیت
ما فکر کردیم تصمیم درستی است که ترکیب اصلی را همان ترکیبی کنیم که از ابتدای بازی اول در زمین بود. در مورد بازیکنانی که می‌خواستند در بال بازی کنند، تصمیم گرفتم در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کنم و فکر می‌کردم که جک، مارکوس و فیل اولویت بعدی من است.

فکر می‌کردیم جک توپ را نگه می‌دارد و کل تیم را به سمت دروازه حریف هدایت می‌کند، سپس به لطف سرعت مارکوس، می‌توانیم در اواخر بازی دروازه آنها را تهدید کنیم.

در پایان بازی در حالی که بازیکنان انگلیس از زمین خارج شدند، توسط هواداران حاضر در ورزشگاه هو شدند. این نشان داد که بریتانیایی ها چقدر از عملکرد تیم خود ناراضی هستند. این فضا در سوالات خبرنگاران از گرت ساوتگیت در پایان مسابقه نیز دیده شد.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از تیمش برای سه شیرها دفاع کرد و نتیجه را یک تورنمنت عادی دانست.

ساوتگیت: در یک تورنمنت، این چیزها به طور طبیعی اتفاق می افتد