ساوت گیت همچنان با داور ایرانی مخالف است!

ساوتگیت گفت: “آنچه که من را نگران می کند این است که از ما به عنوان مثال در فیلم داور استفاده می شود.” چیزی که در جلسه توجیهی به ما نشان داده شد مشابه اتفاق نیمه اول مقابل ایران بود، به ما گفتند پنالتی قطعی است. در نیمه دوم شاید چند ضربه از پیراهن استونز وجود داشت و ما باید در آن بهتر باشیم، اما کمی می ترسم که برای فیفا الگو قرار دهیم. باید صحنه ای را که در دقیقه 5 رخ داد را روشن کنیم.

گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات بد داوری شود زیرا او معتقد است در بازی با ایران یک پنالتی برای مگوایر وجود داشت.

ساوت گیت همچنان با داور ایرانی مخالف است!


سرویس خبر شماره: 1855200
03 دسامبر 1401 در 00:53 |
6.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کرنر ارسالی روی دروازه ایران و خطا روی مگوایر شبیه به صحنه ای بود که در مقدماتی جام جهانی رخ داد و ضربه پنالتی زده شد. ساوتگیت دید که مگوایر در دقیقه سوم توسط روزبه چشمی مدافع ایرانی ضربه کرنر تریپی به زمین خورد و نه داور و نه VAR مداخله نکردند. این مربی می ترسد در بازی های بعدی هم همین اتفاق تکرار شود. او می خواهد این موضوع را با فیفا در میان بگذارد. در پایان بازی با ایران، جان استونز با کشیدن پیراهن پورعلی گنجی در حالی که از ضربات ایستگاهی دفاع می کرد، مرتکب پنالتی شد.

ساوتگیت گفت: “این اتفاق در روسیه افتاد و ما باید دوباره در مورد آن با فیفا صحبت کنیم. ما شفافیت می خواهیم یا نمی دانیم کجا هستیم.” چیزی که من را نگران می کند این است که ما مانند موش های آزمایشگاهی هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساوتگیت به یاد آورد که چگونه فیفا به فیفا ارجاع شد تا در مورد تصمیمات تحریمی پس از بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی روسیه در پیروزی 2-1 مقابل تونس بحث کند. گلی که آنها دریافت کردند از روی یک پنالتی بود و ساوتگیت ناراحت بود که اسمش پنالتی بود.