ساپینتو: او آنجاست، به استراماچونی فکر می کند!

ساپینتو حتی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد از پرداخت نکردن مطالبات اعضای تیمش گلایه کرد و گفت همه درباره استراماچونی صحبت می کنند. اما اکنون نه تنها طلب سرمربی پرتغالی و بازیکنانش پرداخت نشده، بلکه مطالبات استرا نیز به حساب شما واریز نشده است، بنابراین استقلال در یکی از حساس ترین روزهای خود قرار دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال توانست فاصله هشت امتیازی با پرسپولیس را کم کند و حتی سال 1401 را با یک امتیاز بیشتر از این تیم و در رده دوم جدول رده بندی به پایان برساند. اما حالا خبر خوبی از اردوی آبی ها به گوش نمی رسد و سران باشگاه هنوز موفق به پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی نشده اند.

ریکاردو ساپینتو در شرایطی باید تیمش را برای دیدار با ذوب آهن آماده کند که تمام فکر و ذکر سرمربی بر سر خواسته های استراماچونی است.

ساپینتو: او آنجاست، به استراماچونی فکر می کند!

آندره آ استراماچونی نزدیک به 100 میلیارد تومان طلب دارد و استقلال برای حضور در آسیا باید این مبلغ را به حساب سرمربی ایتالیایی واریز کند در غیر این صورت او برای دومین سال متوالی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود. اتفاقی که هرگز ریکاردو ساپینتو را خوشحال نخواهد کرد.

1836103


سرویس خبر شماره: 1897781
آوریل 07, 1402 در 09:48 ب.ظ
15.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

استقلالی ها قرار است روز جمعه به مصاف ذوب آهن بروند اما در روز بازی خبر حذف آسیا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می تواند جو اردوی آبی ها را به هم بزند. مشکلی که در زمان سه مدیر عامل حل نشده و علی فتح الله زاده نیز در 6 ماه گذشته نتوانسته قدمی برای رفع این مشکل بردارد.

1836104

علیرغم اینکه این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی جذب نشد و پاداش دریافت نکرد و برخی مطالبات را پرداخت نکرد، اما سرمربی پرتغالی توانست تیمش را در مسیر خود نگه دارد و شانس زیادی برای قهرمانی دارند. اما واریز نکردن 100 میلیارد به حساب استراماچونی و برداشت آن از آسیا می تواند عواقب جدی برای آنها داشته باشد.

تنها 2 روز کاری به پرداخت استراماچونی باقی مانده است. حتی اگر فردا این مبلغ به حساب وی واریز شود، مراحل تایید وصول زمان بر است. باید دید این پرونده چگونه حل می شود و آیا ساپینتو می تواند هدایت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را بر عهده بگیرد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی