ساپینتو با جانشین یاماگا راحت است

درست است که صالح از این فرصت نهایت استفاده را نبرد و دوز کمتری از توانایی های خود را نشان داد اما پس از دیدار با مس رفسنجان دوباره به نسخه چشمگیر خود و با نمایش های موفق در دفاع و سانترهای دقیق در حمله نزدیک شد. ، امید پس از سه هفته به این فراکسیون بازگشت.

هاردانی که برای چند هفته جانشین یاماگا بود، از مصدومیت فرار کرد تا همچنان امید اول ساپینتو در دفاع راست باشد.

ساپینتو با جانشین یاماگا راحت است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل برای صالح حردانی متفاوت از آنچه تصور می کرد آغاز شد. نیمکت نشینی برای فردی که یکی از عوامل قهرمانی آبی ها در فصل گذشته بود قطعا چیز خوشایندی نیست.

مصدومیت کوین، صالح را دوباره وارد ترکیب کرد تا تاثیرات این بازیکن بر چهره استقلال را نشان دهد. ماموریت سخت او از دربی آغاز شد و تا بازی تراکتورسازی ادامه داشت و حالا کم کم اعتماد به نفس خود را به دست آورده است.

1878622

هاردانی قبلاً یک بار زمین قهرمانی آبی ها را ساخته بود و اگر با تمام قدرت و تمرکز در نسخه سازنده خود باشد، می تواند جای خالی کوین را به خوبی پر کند و روحیه ساپینتو را در آن سمت راحت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما این فصل قبل از اینکه بدون دستاورد برای حردانی به پایان برسد، فرصت بسیار خوبی برای او فراهم کرد تا به نقش همیشگی خود بازگردد.

صالح در بازی قبلی مقابل تراکتور زود مصدوم شد و زمین را ترک کرد تا موجی دیگر از نگرانی پرتغالی ها ایجاد شود، اما مصدومیت او جدی نبود تا باخت آبی ها بیشتر از این نباشد و او آماده است. برای دیدار سرنوشت ساز جام حذفی


سرویس خبر شماره: 1939247
02 ژوئن 1402 ساعت 07:30
719 امتیاز خبر

0نقطه نظر

صالح با تمام وجود برای جام حذفی شروع کرد