ساپینتو به جفت برنده اش ضربه می زند؟ (عکس)

ریکاردو ساپینتو کار دشواری در انتخاب بازیکنان دفاعی تیمش به خصوص در دفاع میانی دارد.

ساپینتو به جفت برنده اش ضربه می زند؟  (عکس)


سرویس خبر شماره: 1845418
05 مهر 1401 ساعت 12:08 |
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رونمایی از مدافعان استقلال مقابل گل گهر

البته با توجه به عملکرد خوب غلامی و سیلوا در خط دفاعی، بعید است سرمربی پرتغالی ترکیب دفاعی تیمش را تغییر دهد، اما به هر حال بازی دادن به مرادمند اتفاقی است که صرفا مربیان نمی توانند از آن چشم پوشی کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا برای بازی با گل گهر طبق سیستم چهار نفره باید دو بازیکن برای مرکز خط دفاع انتخاب کند. در این بین سیاوش یزدانی چند روزی است که به دلیل سرماخوردگی از تمرینات غایب است و احتمال حضورش در لیست اصلی کم است.

در چنین شرایطی مرادمند مانند سیلوا و غلامی در تمرینات و دیدارهای دوستانه روزهای اخیر عملکرد خوبی داشته و حالا ساپینتو برای انتخاب زوج دفاعی تیمش مشکل خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از پست هایی که استقلال با ترافیک بازیکنان مواجه است، دفاع میانی است. آبی ها در این پست عارف غلامی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را در اختیار دارند و از سوی دیگر با توجه به تعداد بازیکنان، ساپینتو تصمیم گرفت روزبه چشمی را به نیمه راه برساند.

از طرفی ساپینتو از زمانی که سیستم دفاعی تیمش را به چهار دفاع تغییر داد (از نیمه دوم دیدار با ملوان) تنها یک گل دریافت کرده و این موفقیت با زوج عارف غلامی و رافائل سیلوا در قلب تیم به دست آمد. لا دفنس