ساپینتو ثابت کرد که احمقی نیست/ بازیکن استقلال قول قهرمانی داده که پول نمی دهید؟/ همیشه اول دربی تیم را خراب می کنند.

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره شرایط این روزهای تیم استقلال و مشکلات مالی خود گفت: متاسفانه همیشه مشکلات مالی در فوتبال ایران وجود دارد. این فقط شامل فوتبال نمی شود، بلکه در سایر ورزش ها نیز همین گونه است. چون مسئولان نگاه حرفه ای به این ورزش ندارند.

وی همچنین با تمجید از ساپینتو که گفت: باشگاه باید به بازیکنان پول بدهد تا شرمنده خانواده هایشان نشوند، گفت: تبریک به سرمربی استقلال که از بازیکنانش حمایت کرد. معمولاً در چنین مواقعی، مربیان ایرانی بر سر مدیرعامل و باشگاه غمگین می‌شوند، اما ساپینتو ثابت کرد که ترسو نیست و شبیه تیمش است که برای حقوق فرزندانش جلوی مدیرعامل ایستاده است.

ساپینتو ثابت کرد حرومزاده نیست/ بازیکن استقلال قول قهرمانی داده که پول نمی دهید؟/ همیشه اول دربی تیم را خراب می کنند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود استقلالی ها به دلیل اینکه تیمشان در رده دوم جدول قرار دارد حق طلب خود را دارند، گفت: آیا در قرارداد بازیکنان آمده است که «قطعاً «قهرمان را تجهیز می کنیم»؟ قهرمان شدن، گل زدن یا پاس گل دادن یک سری گزینه دارد که در قراردادها اضافه می شود. اما اصل قرارداد برای بازیکن مانند قرارداد کارگر با کارخانه است که باید پرداخت شود.

بازیکن سابق استقلال افزود: به ساپینتو تبریک می گویم که از دل بازیکنان صحبت کرد و از آنها حمایت کرد. بازیکنان فوتبال بابت پولی که دریافت می کنند مالیات می پردازند و باید حرفه ای زندگی کنند. آنها همچنین مسئول خانواده های خود هستند. با این وضعیت پول گرفتن نمی توانند برای خود چیزی بخرند، اگر آن را بخرند پیش پرداخت می گیرند و چون نمی توانند آن را پرداخت کنند مجبور می شوند زیر قیمت بفروشند. اینها مشکلاتی است که هیچ کس نمی بیند.

سرمربی سابق استقلال درباره تاثیر منفی این اتفاقات برای استقلال در آستانه دربی توضیح داد: سال ها است که این اتفاقات همیشه در آستانه مسابقات مهم رخ می دهد و شاهد چنین اعتصاب هایی هستیم که من نمی خواهم. به احترام استقلال اعتصاب کنید.

چنی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در تعطیلات پیش رو و رفع مشکلات مالی مکرر، استقلال بتواند به موقع برای دربی آماده شود و با قدرت به این بازی 6 امتیازی برسد تا صدر جدول را از آن خود کند. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: نشان از کمبود مدیران آگاه و آشنا به ورزش دارد. وقتی فلان وزیر فلان وزارتخانه یک واحد در آن رشته را در دانشگاه نخواند اما وزیر شد، اوضاع بهتر نمی شود. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست، به خصوص استقلال که توسط دولت اداره می شود.

چین که از اعتصاب اخیر بازیکنان استقلالی مطلع بود، افزود: درست است که برخی از فوتبالیست ها زندگی بالاتر از حد متوسط ​​دارند، اما این بدان معنا نیست که نباید حقوق خود را استیفا کنند. این فوتبالیست در زمین بازی جان خود را به خطر می اندازد. خطر قطع نخاع وجود دارد. آنها خطر ضربه مغزی را دارند. او با شکستگی پا، رگ به رگ شدن زانو، پارگی طحال و هزار و یک مشکل دیگر، حق دارد پول خود را از باشگاه پس بگیرد.