ساپینتو دکمه های پیراهنش را باز کرد و… (عکس)

در هر صورت چه بخواهیم و چه نخواهیم فوتبال مملو از این صحنه هاست و رفتار مربیان مقابل نیمکت که ناشی از اختلافات بین آنهاست، طرفداران و مخالفان جدی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی پرتغالی که شب گذشته با برتری تیمش مقابل گل گهر به رده دوم صعود کرد و با پرسپولیس به تساوی رسید، به آینده امیدوارتر شده است. جایی که بعد از کارت قرمزی که عرب براقی از جیبش درآورد و به پیشانی داور ضربه زد، مثل بزن بهادر به سمت داور و سپس به سمت نیمکت حریف هجوم برد و در نهایت پس از مداخله و لگد زدن اطرافیان به شیشه، عصبانیت خود را ابراز کرد. در راهروی منتهی به رختکن

ساپینتو که بازیکن معروف فوتبال پرتغال و اروپا و هم نسل لوئیز فیگو است و در دوران مربیگری خود با وجود اینکه برای کار و مدیریت تیمی پرطرفدار و در شرایطی به ایران رفته و در شرایطی از این دست لحظات زیادی را تجربه کرده است. جایی که مدیران باشگاه بارها به این موضوع اشاره کرده اند برای تماشای حرکات او و کنترل بیشتر خود، اما او همان چیزی است که هست و طبیعتاً وقتی طبیعت شما اینقدر پر سر و صدا و پر سر و صدا است نمی توانید آن آدرنالین را به صفر برسانید. در یک سال کار


سرویس خبر شماره: 1846116
10 اکتبر 1401 در 01:01 ب.ظ
12.2K |

دهنقطه نظر

زوایای جدید از جنجالی ترین صحنه هفته

ساپینتو بعد از بازی مقابل ملوان در بازی مقابل نساجی با جواد منافی دستیار حمید مطهری درگیر شد و گویا دیروز قصد داشت با دستیار امیر قلعه نویی در گل گهر دعوا کند.

با این توصیف شاید بد نباشد از ساپینتو و این هیجان همیشگی و رفتار خاص، تحریک آمیز یا متفاوت او بنویسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در ادامه عکس های جالب دیگری از این درگیری را مشاهده می کنید که از زاویه مناسب گرفته شده اند. عکس های جواد نادری پور از زمانی که تیمی از استقلال تلاش می کند ساپینتو را از میدان نبرد بیرون کند; جالب ترین تصویر، تصویری است که دکمه بالایی پیراهنش را باز کرد و به سمت نیمکت حریف رفت که ژست عجیبی به حساب می آید. اتفاقی که باعث شد گلگری ها شکایت از ساپینتو را در دستور کار قرار دهند.

ریکاردو ساپینتو یکی از آن مربیان ثانویه بیش فعال است.

ساپینتو دکمه های پیراهنش را باز کرد و... (عکس)

تصاویر منتشر شده از درگیری ساپینتو بخشی از جذابیت فوتبال است و البته بسته به نسبت هواداران و علاقه آنها به سرمربی می تواند تعابیر متفاوتی داشته باشد. ساپینتو که در هفته های ابتدایی قهرمانی به دلیل شکستگی انگشت سبابه خود را باند آبی روی انگشت اشاره خود زده بود، پس از بهبودی این شکستگی نشاط بیشتری دارد و اگر کمی احتیاط در دستور کارش بود، به کلی این موضوع را فراموش کرد. تا زمانی که بتواند دوباره بازی کند. صحنه جنجالی از او را تماشا کنیم.