ساپینتو رفت – پرسپولیس دربی امیدها را برد

امیدهای پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر امید موفق شدند با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست دهند.

ساپینتو رفت - پرسپولیس دربی امیدها را برد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این بازی در شرایطی برگزار شد که استقلال در 11 بازی قبلی با سرمربیگری آرش برهانی نتایج درخشانی کسب کرده بود و با 9 برد و 2 تساوی و 29 امتیاز در رده اول لیگ 16 تیمی قرار گرفت. جدول. پرسپولیس را در اختیار گرفته بود و مقابل پرسپولیس در 11 بازی 19 امتیازی شد.
اما در دربی امیدها که توسط استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار شد. اختلافی بین دو تیم وجود نداشت و بازی ادامه پیدا کرد. این روند در نیمه دوم نیز تکرار شد تا اینکه شاگردان انصاری سرمربی پرسپولیس که با موفقیت محسن خلیلی به عنوان سرمربی سرخ پوشان انتخاب شده بود در دقیقه 82 به گل رسیدند.
گل پرسپولیس با کار فنی علیرضا بابایی به ثمر رسید که در ادامه چند بازیکن استقلال را از زمین خارج کرد و در حالی که با دروازه بان تک به تک می شد، علیرضا خدادادی را در موقعیتی عالی جلوی دروازه خالی قرار داد. با یک پاس گل 82 گل اول مسابقه باید زده شود.
پس از این گل، جریان بازی تغییر کرد و استقلالی ها برای جبران نتیجه حملات پرمخاطره خود برخلاف جریان قبلی؛ آنها شروع کردند و توانستند در 10 دقیقه پایانی دو موقعیت خوب برای گلزنی ایجاد کنند اما مهاجمان این تیم در زدن ضربه آخر دقیق نبودند تا در نهایت نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد. آرش برهانی اولین باخت فصل را در این دیدار متحمل شد. هفته دوازدهم را زندگی کنید.


سرویس خبر شماره: 1846544
12 مه 1401 در 5:53 بعد از ظهر |
23 هزار |

15نقطه نظر

با گل خدادادی پاس گل را شکست داد

در کنار این مسابقه می توان به:
* حدود 50، 60 هوادار مرد و زن این بازی را از نزدیک تماشا کردند که بیشتر آنها از خانواده های دو تیم بودند.
*در جریان بازی شاهد درگیری های زیادی بین نیمکت های دو تیم بودیم که بهادر عبدی بازیکن سابق پرسپولیس که این روزها دستیار انصاری در پرسپولیس است نیز در این درگیری ها حضور داشت.
*ریکاردو ساپینتو چند روز بعد از بازی پرحجم گل گهر مقابل استقلال در حالی که منتظر رای کمیته انضباطی بود برای تماشای این بازی در جنوب شهر آمد و نیمه اول را با دقت دنبال کرد.
*در جبهه رقیب، محسن خلیلی به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس و محمد محمدی به عنوان معاون ورزشی باشگاه این بازی را از نزدیک دنبال کردند.
* نزدیک به 30 هوادار که برای تماشای بازی آمده بودند پشت درهای بسته ماندند و اجازه ورود به ورزشگاه امام رضا را نداشتند.
* از نکات جالب این دیدار حضور دو بازیکن با پرتاب های بلند بود که با خروج توپ از خط بلند امیدهای دربی تهران را تحت تاثیر قرار داد.
در نهایت این دیدار که با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید شاگردان انصاری 22 امتیازی شد و استقلالی ها با تجربه اولین شکست در امتیاز 29 باقی ماندند تا رقابت در صدر جدول باشد. جدول بین مدعیان قهرمانی جدی تر می شود. پرسپولیس با این برد جهش قابل توجهی در جدول رده بندی مسابقات دارد و حالا در هفته های آینده با انگیزه بیشتری وارد میدان خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی