ساپینتو: ما همه چیز را می دانستیم و دو امتیاز از دست دادیم


سرویس خبر شماره: 1860393
29 دسامبر 1401 @ 8:46 ب.ظ
70.3K |

15نقطه نظر

در نیمه دوم تصمیمات نهایی را به خوبی نگرفتیم

* به دلیل مشکلات بدنی بازیکنان را تعویض کردیم
بعد از دریافت گل شروع به واکنش کردیم. ما به بازی برگشتیم و با یک استراتژی خوب می توانستیم به گل برسیم. از بازیکنانم تشکر می کنم. در نیمه دوم بسیار قوی به نظر می رسیدیم و توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. برخی از بازیکنان مثل سلمانی مشکلات بدنی داشتند و مجبور به تعویض شدیم. تنها کاری که در نیمه دوم می توانستیم انجام دهیم و نکردیم این بود که تصمیمات نهایی خوبی نگیریم.

* چون پرسپولیس در زمین بازی می کرد، روزبه را تعویض کردم
تعویض روزانه؟ مالکیت توپ زیادی نداشتیم و تصمیم گرفتم تغییر کنم. مهری هم کارت زرد گرفت. روزبه بازیکنی است که تیم را متعادل نگه می دارد اما پرسپولیس مستقیم بازی نمی کرد و پاس های کوتاه می داد. فکر می کردم زبیر می تواند بهتر به تیم کمک کند.

* فرصت گرانبهایی را از دست دادیم
بازی خوبی بود، به بازیکنانم تبریک می گویم، آنها کار خوبی کردند. بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی داشتند و عملکرد خوبی داشتند و در همه موقعیت ها و موقعیت ها عملکرد خوبی داشتند. ما فرصت بسیار ارزشمندی را از دست دادیم و اکنون برای بازی بعدی آماده خواهیم شد.

* این بازی مال ما بود و حیف که برنده نشدیم
آنها هم ریسک زیادی کردند، یک بار از روی کرنر و یک بار از روی ضربه ایستگاهی. این اتفاقات در همه مسابقات وقتی تیمی دیر می آید اتفاق می افتد. آنها در نیمه دوم هیچ شانسی نداشتند. آنها یک سانتر روی گل دوم زدند که به بیرون رفت و موقعیت های زیادی نداشتند. مسابقه برای ما بود و حیف که 2 امتیاز را از دست دادیم. پرسپولیس 2 موقعیت از ضربات ایستگاهی ایجاد کرد و ما هم روی آن کار کردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی گفت: به نظر من در 20 دقیقه ابتدایی آنطور که انتظار داشتم جنگنده نبودیم. “. و بازیکنان من عملکرد خوبی نداشتند.”

* ما همه چیز را در مورد این تیم می دانستیم
با یک ضربه کاشته به گل رسیدیم. دقیقاً از منطقه ای که می دانستیم قصد حمله دارند. از نقطه پنالتی یا پیچ های کوتاه که اغلب انجام می شود. این هفته ما برای کاشت برنامه ها بسیار سخت کار کرده ایم. می دانستیم که می توانند ما را از ضربات ایستگاهی شکست دهند. ما همه چیز را در مورد این تیم می دانستیم و حیف است. امروز تیمی را وارد میدان کردیم که میانگین قد بالایی داشت و جنگنده بود. حریف به دلیل نداشتن لوکادیا به خودش فشار زیادی آورد. متأسفانه ما خیلی قوی ظاهر نشدیم.

* در دربی باید جنگید و از فرصت ها استفاده کرد
کیفیت دربی؟ سخت است، زیرا هر دو تیم سخت کار می کنند، پرس می کنند و فضایی باقی نمی گذارند. در دربی باید جنگید و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد. این جزئیات است که سرنوشت را تعیین می کند. گاهی اوقات تیم من می توانست موقعیت های بیشتری داشته باشد اما حریف هم قوی بود و اجازه نمی داد آن طور که می خواهیم در زمین ظاهر شویم. تقریبا تا آخر مسابقه را بردیم اما کرنر… حیف است.

* ما روی ارسالی های پرسپولیس کار می کردیم اما…
2 گل مشابه بخورید؟ می دانستیم بازیکنان آنها با کیفیت هستند. دانیال، صادقی، ترابی بازیکنان خوبی هستند و ما برای آنها آماده بودیم. ترابی از سمت چپ و دانیال از راست پاس می دهند. ما روی پلان های اول کار کرده بودیم. می‌دانستیم که توپ‌های آن‌ها همچنان به محوطه کوچک می‌رود و آن‌ها کرنرهای کوتاه و ترکیبی می‌زدند. ما روی این مسائل کار کردیم اما در ضربات ایستگاهی نتوانستیم آنها را مهار کنیم. خوب کار کرده بودیم و برای این شرایط خوب آماده شده بودیم. برای توپ های دوم هم آماده شدیم اما گاهی نمی توان همه چیز را کنترل کرد. می دانستیم باید چه کار کنیم، اما در دقیقه 90 به گل رسیدیم، حیف است چون 3 امتیاز داشتیم.

ساپینتو می گوید شاگردانش آنطور که او انتظار داشت در میدان جنگ حاضر نشدند.

ساپینتو: ما همه چیز را می دانستیم و دو امتیاز از دست دادیم

* همه بازیکنانم قد بلندی داشتند، اما روی ضربات کاشته شده به گل رسیدیم
بازگشت به دقیقه 80 و تصمیم برای پیروزی؟ ما برنده بودیم و در دقیقه 90 نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. چند مرکز بازی را تغییر داده است. تیم حریف شانس زیادی نداشت. نمیدانم چه بگویم. اگر برنده می شدیم، در مورد آن صحبت نمی کردیم. با مصدومیت هایی که داریم تصمیمات خوبی گرفتیم. هیچ کس نمی تواند به این سوال پاسخ دهد. با توجه به تعویض هایی که انجام دادیم، بازی برابر نبود. اگر میانگین قد ما را نگاه کنید، به غیر از صالح و جعفر، بقیه بازیکنان قد بلندی داشتند اما باز هم گل خوردیم. قد اکثر بازیکنان بیش از یک متر و 80 سانتی متر است. با این اندازه متوسط ​​2 گل کاشته دریافت کردیم که باید بگویم فوتبال یعنی همین.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* داور نتوانست گل اول را اشتباه بزند
داور؟ او بازی خوبی را سوت زد. گاهی برای ما سوت می زد و گاهی برای آنها. شاید روی گل اول آنها ضربه ای که او زد اشتباه نبود. اما در کل قضاوت خوب بود.

* قضاوت در مورد قهرمانی زود است
تاثیر تساوی در تعیین قهرمان؟ هنوز هجده بازی برای همه باقی مانده و قضاوت زود است.