ساپینتو: هیچکس حق صحبت با نیمکت حریف را ندارد!

سرمربی استقلال می گوید تیمش برای موفقیت مقابل گل گهر به میدان می رود اما در این بازی باید احترام گذاشت.

ساپینتو: هیچکس حق صحبت با نیمکت حریف را ندارد!

ساپینتو درباره انتظاراتش از قضاوت بازی فردا گفت: برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در مسابقات قبلی به خاطر عملکرد داوران شکست خوردیم و همه دیدند چه اتفاقی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون مشکل نبوده و بسیاری از کارشناسان آن را تایید کرده اند. فردا امیدوارم و مطمئنم داوران تمام تلاش خود را می کنند و تصمیمات درستی می گیرند.

وی در پایان با تاکید بر رعایت احترام بین نیمکت ها در بازی ها گفت: زمانی که به عنوان سرمربی کنار زمین هستم، اگر زمانی نیاز به صحبت با داور داشته باشم، به عنوان سرمربی این کار را انجام خواهم داد. ” یا اگر لازم باشد با نیمکت حریف صحبت کنم، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می کنم. احترام گذاشتن مهم است. این گفتگوها باید با احترام کامل انجام شود.


سرویس خبر شماره: 1845901
9 مهر 1401 ساعت 00:02 |
1.7 هزار |

1نقطه نظر

مطمئنم داوران فردا تصمیم درستی خواهند گرفت

ساپینتو در پایان افزود: نباید دستیار یا هر فرد دیگری روی نیمکت با سرمربی تیم حریف صحبت کند. در بازی با نساجی این اتفاق افتاد. من به هیچکس از نیمکت تیمم اجازه صحبت با سرمربی حریف را نمی دهم و از نیمکت تیم حریف هم همین انتظار را دارم. اگر دستیارانم می خواهند چیزی بگویند، باید آن را به من منتقل کنند تا بگویم. حفظ احترام برای من بسیار مهم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی استقلال گفت: ابتدا به تیم ملی فوتبال ایران به خاطر دو بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم. برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و به سه بازیکن استقلال خسته نباشید می گویم. امیدوارم همچنان موفق باشند.

به همین دلیل ساپینتو در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال به بیان نظرات خود در خصوص بازی با گل گهر پرداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم استقلال شنبه شب در دیداری حساس به مصاف گل گهر سیرجان می رود. با توجه به زمان پرواز تیم فوتبال استقلال به سیرجان برای رویارویی با گل گهر، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال موفق به حضور در کنفرانس مطبوعاتی نشد.

وی درباره بازی با گل گهر تاکید کرد: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای کار در لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته است. گل گهر یکی از معدود تیم هایی است که امسال برای قهرمانی می جنگد. یک تفاوت نسبت به سال قبل این است که امسال تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند. البته با تمام وجود برای قهرمانی خواهیم جنگید. فردا با تمام وجود تلاش می کنیم تا بازی را ببریم.