ساپینتو وزنه ما را زیر پا گذاشت/ فحاشی کرد و به مسئول هیئت فوتبال ضربه زد!

عمار پاکزاد سرمربی مس کرمان که شب گذشته با ریکاردو ساپینتو درگیر شده بود به خبرنگار ما گفت: این ششمین بازی بود که این کارها را انجام می داد. گل اول را زدیم و مربی بدنسازمان رفت جشن گرفت و زمین خورد و مربیمان زمین خورد! فوتبال ارزشش را ندارد، اگر بدتر از این اتفاق بیفتد چه؟ مربی ای که از خارج آورده ایم و الگوی ماست این کارها را برای من که جوان ترین مربی دروازه بان هستم انجام می دهد.

پاکزاد در خصوص عواقب این حادثه افزود: تمام شد و باز هم به تماشاگران ما فحاشی کرد و به رئیس شورای فوتبال ضربه زد و روی زمین افتاد. افسر به او ضربه نزد. ساپینتو دست هایش را به سمت مخاطب ما بسته بود و آنها را نفرین و تحریک می کرد. شما پر انرژی هستید، برای تیم خود باشید، نه برای تیمی که سه بر یک عقب است. ماموران او را به سمت رختکن هل دادند و او با مشت به افسر زد. تا وقتی با کسی کاری ندارم چرا بی احترامی کنم حتما اتفاقی افتاده که با او درگیر شوند. نمی دونم چرا جریمه یا ممنوع نیست. هر شخص دیگری به مدت پنج جلسه محروم خواهد شد. سهیل مهدی هم آنجا بود و اگر وجدان داشت می فهمید چه کردند. ضمن اینکه اصلاً لازم نبود، بنابراین سه نفر از آنها این حرکات را انجام دادند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: روزبه چشمی بعد از بازی با تیمش دعوا کرد به همین دلیل وقتی سه بر یک جلو هستیم ساپینتو این کارها را انجام می دهد. او با ما بی ادبی کرد و وقتی به او رفتم و به او گفتم چرا فحش می دهی، دوباره به پرتغالی فحش داد. من کارت زرد گرفتم و او دستش را در جیبش گرفته بود و می خندید و فحش می داد و داور به او کارت قرمز داد. قبل از صحبت با داور، او به سمت نیمکت ما آمد و به پرتغالی فحش داد، دستیار ما اسپانیایی است و فهمید.